Wie heeft er een betaalbare tip tegen pluizig haar? Ik zou het graag vaker los/halflos willen dragen maar mijn haar pluist soms zo erg. Dus wat gebruiken jullie?
ik heb een conditioner spray die je na het wassen als je haar handdoekdroog is erop doet. ergens helpt dat wel of klein beetje haarlak op je borstel. en stijlen, maar dat is natuurlijk funest voor je haar eigenlijk
Speciale olie argan olie kan je nemen. Mijn haar pluist ook vreselijk en die olie helpt en heeft je haar echt nodig. Je haar wordt er niet vet van.
Ik heb even snel gegoogeld hierop. Dit is een lijn toch met meerdere producten? Welke moet ik hebben? Ik zoek iets wat ik niet uit hoef te spoelen trouwens.
Welk meer gebruik jij? Ik zie altijd vanalles in de winkel liggen waardoor ik niet meer weet wat te proberen en vooral wat echt goed helpt.
Ik gebruik meestal die crème van Andrelon, met een pompje. Die hoef je niet uit te spoelen en kost 5 euro of zoiets. Fijn spul en het ruikt ook lekker.
Het serum gebruik je op droog haar en hoef je niet uit te spoelen. Je hebt het voor verschillende haartypes
Droge punten knippen en een serum gebruiken. 1 pompje in nat haar en 1 in droog haar. Je hebt ze van verschillende merken. Kerastase heeft fijne, bij silk is ook fijn.
mythic oil van l'oreal! Mijn dochter had altijd ontploft haar maar sinds ik deze olie gebruik (drupje voor ons samen) zit haar haar fantastisch! Geen pluis meer! Zoooo fijn. Is geen goedkoop spul maar het je hoeft er zoo weinig van te gebruiken dat het lang mee gaat
Ik gebruik sinds een paar jaar de Anti Frizz serum van Palmer's. Super spul! Alleen te koop bij Surinaamse winkels helaas... Naspoelen met ijskoud water na het douchen wil ook weleens wat helpen trouwens