Indd. geruchten zijn geruchten zei hij. Je zag wel weer live beelden.. veel mensen daar zeg pfff! Bizar! Ze houden ons op de hoogte als er ontwikkelingen zijn!
Er staat verder niks bijzonders op zijn twitter. Ik meldde het eigenlijk zomaar, dat dat de twitter was van haar broer. Verder niets. Normaal doet de tv het altijd en juist nu niet. Waarom niet? Grrrr.... Rotziggo.
en weer een andere zaak..... wat ik wel apart vind is dat die alexia fay op haar hyves, maar één vriend heeft...
Ik denk het ook, maar ze geven dat soort dingen niet gauw bloot pas als alles een beetje duidelijk is.
als ze gevonden zou zijn, levend, zouden ze dat toch wel meteen bekend maken? dat zou fantastisch nieuws zijn. ze zijn daar namelijk al vanaf 19.00 bezig ? Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens..
ik zat al te denken, misschien iemand zn huisdier? Naja dat dacht ik een uur geleden, nu niet meer....
AntoinRTLNieuws AntoinRTLNieuws Sta nu op dak, camera recherche is aan het filmen. Zie witte tent met veel licht eronder.