Ik hoorde net op het nieuws dat ze een huiszoeking aan het doen zijn ergens. Dus ben benieuwd... We horen er vast nog meer over.
Hoorde net via via van iemand uit de buurt dat ze bij buren de tuin aan het omspitten zouden zijn ...het is er ook barstens druk
Oh bah. Ik hoop dat ze levend gevonden word en dat ze niet in die tuin ligt. Wat een hel voor die ouders. Afschuwelijk!
He bah! Hoop dat er niks gevonden word.. Ook al een hele discussie dat het Amber Alert te laat is uitgegeven.. Wat een hel voor haar ouders zeg! Dit wens je je ergste vijand nog niet toe.. Hoop dat ze snel leven en gezond teruggevonden word..
Ik heb even een hyves opgezocht en zie zelfs een adres staan waar ze aan het zoeken zijn. Dit is de hyves: MILLY GEZOCHT - Hyves.nl Op dit adres zouden ze nu aan het zoeken zijn: schuilenburg 91 dordrecht - Google Maps
Ik zie het inderdaad ook. Maar er staat wel bij waarschijnlijk... Hoop dat ze snel het nieuws naar buiten brengen, en ik hoop zo levend!
Jeetje spannend op die hyves zeg! Maar ja als je leest dat ze aan t graven zijn en er overal schermen staan.... brrrrrr
21.30 uur extra nieuwsuitzending.... dus ik denk dat de ergste nachtmerrie is uitgekomen. Ik hoop het niet. Voor de familie is alles al zo zwaar....iedereen in ieder geval heel veel sterkte! Dit lees ik net
Oh het was al gepost... Sorry voor de dubbele info. Ik ga inderdaad ook maar even kijken straks, ik denk dat ze overleden is inderdaad
lieve lieve ouders hoor net dat jullie dochter gevonden is hier zijn echt geen woorden voor de pijn die jullie nu hebben is voor ons hier niet te bevatten vind het zo erg heel heel heel veeeeelllllllllll sterkte met jullie verlies van jullie o zo mooie meid DAt lees ik op hyves
Hier doet de tv het idd ook al niet. We dachten eerst dat het aan die van ons lag. Niet dus. Wil ook graag die uitzending zien.