er zijn genoeg gekken die dat 'zomaar' doen hoor.. er was ook een anti milly hyves dus.. ga mn kleine man wakker maken vor laatste fles, dan tijd om te slapen.
ze denken of weten niet zeker of het millie is??? dus het kan ook iemand anders zijn en het is ook nog niet zeker of die vent de dader is???
Ik neem aan dat iedereen uit de nieuws berichten wel kan opmaken dat Millie dood is gevonden. Ze zijn veel te vaag in alles, voor iedereen is het nu wel duidelijk dat ze helaas niet meer leeft.
Ja, wij gaan ook ons bed opzoeken. Morgen weer vroeg eruit. En ik vrees dat onze vermoedens dan zeker bevestigd worden. Weltrusten!
ze heeft zelf natuurlijk ook niet eerder gezegd dat er iets gevonden is.. alleen dat ze in de tuin bezig zijn.
nu ga ik echt naar bed Dit forum vereist dat je 30 seconden wacht tussen het verzenden van berichten. Probeer het nogmaals over 1 seconden.
Peter R. de Vries denkt ook dat ze is gevonden, maar dat de woordvoerders gewoon nog niets willen zeggen voordat alles echt geidentificeerd is e.d.
Hahaha, daar heb ik inderdaad de hele avond al last van! Ik ben ineens van junior member naar vip menber! Haha
oh ik vind eigenlijk als ze al wel iets hebben gevonden dat ze wel wt mogen vrijgeven hoor!!! ok we begrijpen dat ze eerst moet geidentificeerd worden maar hou de mensen erom heen dan niet zo in spanning (ik ben gewoon zo bang dat er slecht nieuws uitkomt)
ze heeft idd gezegd dat de kans klein is dat ze nog levend wordt gevonden maar vind het wel raar dat de OM zegt dat ze niet meer levend is en de verslaggever van sbs6 zegt wel dat er mensen al bloemen komen brengen hoe kun je nou op deze tijd aan bloemen komen ???? owja nu wordt er op sbs6 gezegd door woordvoedster van politie zegt dat er nog geen lichaam is gevonden
Ik ben bang dat er uberhaupt geen goed nieuws meer komt hoor. Of vanavond of morgenvroeg een persconferentie.
Dat zegt die woordvoerster .. we zijn aan het graven in de tuin omdat we alle sporen moeten bewaren maar er is geen lichaam gevonden .. ( zei ze stotterend )