hoe wij aan het speculeren zijn? Is dat verschrikkelijk? Er is toch al aangegeven door de politie dat de kans zeer klein is dat ze levend gevonden gaat worden, lijkt mij al veel zeggen.
i Daarbij is er nog niets bevestigd.... Speculeren vind ik echt verschrikkelijk, helemaal als de ouders dit terug lezen
ik schreef dat met een duidelijke misschien aangezien ze zo vaag doen of ze nou wel of niet gevonden is, dus misschien vanwege die reden.
http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/197622-meisje-milly-boele-dood-gevonden.html
Ik denk dat de familie wel wat anders te doen heeft, dan sites af gaan lopen waar van alles gezegd word
1.6 Berichten, antwoorden en hun onderwerp dienen geplaatst te worden in het Nederlands en in normaal geschreven tekst (niet alleen vet of cursieve tekst). Gebruik in je bericht niet allemaal hoofdletters of een andere kleur dan zwart. Dat komt schreeuwerig over en ziet er vaak irritant uit. Berichten die bestaan uit allemaal hoofdletters, een andere kleur dan zwart of geschreven zijn in het buitenlands, zullen dan ook direct verwijderd of aangepast worden zonder verder overleg. Tevens wordt het overvloedig gebruik van leestekens niet gewaardeerd, hieronder wordt verstaan het herhaaldelijk gebruiken van bijv. !! of ?? tekens. Vermijd titels met te veel hoofdletters. Gebruik in plaats van "HELP!!!" gewoon "Wie kan mij helpen met...?". Het antwoorden op, of plaatsen van, een bericht met alleen één of meerdere smilies is niet toegestaan. (http://www.zwangerschapspagina.nl/voorwaarden.php) On-topic, Vreselijk gewoon voor de familie en voor het meisje zelf natuurlijk!
owjee, na zo´n spannende avond, zo´n triest nieuws.. had nog stille hoop op een goede afloop.. verschrikkelijk dit..
Speculeren doet iedereen ...maar dit bovenstaande speculeren is dan weer bijzonder ..... om het maar even zo uit te drukken
Vreselijk dit zeg.. Ik kan me er geen voorstellen bij maken hoe haar ouders, broer en zus zich nu moeten voelen..
hoho dat was niet de bedoeling hoor!!! het was maar een van de zovele gedachtes waarom ze het mischien nog niet wilde vrijgeven he!!! ik ben echt niet zo een persoon die zo naar erover denkt en maar van alles gaat speculeren,het was gewoon een gedachte!!!! sorry als het verkeerd is aangekomen hoor!!! millie het spijt me meisje dat je dit vreselijks hebt mee moeten maken... ouders broers/zussen en familie gecondoleerd met dit vreselijke nieuws