hier werkt de tv gelukkig nog.. Begrijp net dat op Ned.2 alles onderbroken word zodra er nieuws is.. Hier staat hij op Ned.2 en gaat om half tien op sbs.. Ik moet er toch niet aan denken dat ons mannetje dit op een dag overkomt
NL1 doet het hier gewoon weer, NL3 ook..... denk niet dat het hier iets mee te maken heeft? Vind het doodeng, heb er geen goed gevoel bij.... Nl2 ook weer normaal....
Doet het niet? Hier geen last. ik heb mezelf ook lid gemaakt van die hyves. Misschien dat ik daarom wel kan kijken? Maar wel rot dat de tv het niet doet. Bij mijn schoonouders ook niet. Mijn man belde er net heen.
http://twitter.com/CesarRazord?pageid=KTJ8GAHD4PW0G84W&pageid=AD0MX640ILKOWWK8C Millie is gevonden, ze is dood.
op nl 2 is er niks over millie hoor!!! staat hier al de hele tijd aan,op fok staat stoffelijk overschot gevonden???? ik hoop het niet echt waar ik vind dit zo erg.....
Dit is niet 100% zeker, de twitteraar schrijft toch dat hij het via via heeft????? Het zal me iig niet verbazen als ik lees hoeveel extra nieuwsuitzendingen er komen... , bah, arme ouders......
nee dat zijn allemaal roddels hoor!!! er staan zoveel mensen bij dat huis buiten te wachten dus er worden nou eenmaal roddels naar buiten gebracht
zo tegenstrijdig alle berichten op die hyves.. ene keer is ze gevonden, nu weer niet want ze zijn nog aan het graven en daarna heeft de buurman haar toch wel vermoord.. word gewoon afwachten tot half 10
hier nog steeds geen tv dus als iemand hier af en toe de nieuwtjes wilt posten..... en ik hou hyves in de gaten
ohh ik zit hier zo met de zenuwen ik hoop echt voor dat meisje dat ze er levend vanaf komt ze hebben ook haar jas en uggs gevonden he