Amber alert voor ontvoerde baby in Eersel (noord-Brabant).

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Novastar, 26 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Oh wat erg :(
    En wat moet de pleegouder zich nu enorm kl*te en verdrietig voelen...

Hopelijk is het kindje snel gevonden, maar ik vrees het ergste als ze zo dichtbij België en Frankrijk zitten...

2. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.632
    8.365
    113
    Vrouw
    Wat erg :eek:

Ik hoop stilletjes dat ze lief gaan zijn voor de baby in de tussentijd.

3. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.020
    5.232
    113
    Die zullen niet ver komen. Mensen vergeten vaak waar ze na zo'n vlucht moeten verblijven. En waar moet je van eten? Pinnen kan niet dus je moet al enorme bedragen contant hebben. En ze verschijnen overal op de borden natuurlijk. Ze kunnen niet even rustig eten halen of met het ov...

4. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Echt exact dit. Mijn jongste is net zo oud en dan kijk ik naar hem en dan denk ik: hoe kan je, zeker als ouder, zon kindje nou mishandelen en dan als het eindelijk veilig is terug gaan halen. Had er dan in de eerste instantie goed voor gezorgd!

Zonnestralen vindt dit leuk.
  5. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Of ze zitten ondergedoken tot de ergste media aandacht voorbij is. Als hun foto een paar weken niet in de media is geweest herkennen maar heel weinig nog deze gezichten.

2littlemonkeys vindt dit leuk.
  6. 2littlemonkeys

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Mensen die een kind mishandelen, laat staan zo’n jong hulpeloos baby’tje, sporen niet. Je gaat mijn niet wijsmaken dat je dan helemaal 100 bent. Zelfs in de meest hysterische momenten van mijn kinderen, dacht ik er niet bij na om uit radeloosheid maar mijn kind te mishandelen. Ik hoop echt dat dit kindje snel weer veilig is.

DastyQueen, Jackie87 en Hopsatee vinden dit leuk.
  7. hollandsenieuwe

hollandsenieuwe Niet meer actief

Brr, hoop echt dat ze in ieder geval vol liefde voor dit kindje zorgen.
    Meestal ben ik nogal van het vergoelijken, maar voor gebroken ribben met 6 maanden kan ik echt geen verklaring vinden.
    Hopelijk wordt ze in goede gezondheid weer gevonden!

DastyQueen en Hopsatee vinden dit leuk.
  8. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.020
    5.232
    113
    Maar als je bent ondergedoken moet je toch ook geld hebben. Of mensen die je helpen? En reken maar dat de politie bij alle bekenden en familie van dit stel over de vloer gaat en de telefoons tabt.

En dan moet je dus met een baby weken binnen blijven en je verbergen. En dan? Je moet ooit weer naar buiten.

Verder denk ik dat de mediadruk juist blijft aanhouden als ze niet gevonden worden.

9. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.632
    8.365
    113
    Vrouw
    Dat ligt er denk ik aan hoe impulsief ze vertrokken zijn en waar ze heen gaan.

Hopelijk is de baby nu ergens warm binnen en niet in de vrieskou. ..

En hopelijk gaan ze nu geen bizarre streken uithalen als katten in het nauw.

DastyQueen vindt dit leuk.
  10. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ze is gevonden staat op NOS

11. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.994
    6.992
    113
    Vrouw
    Wat een opluchting!

12. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.128
    5.047
    113
    Vrouw
    En in goede gezondheid. Fijn!

13. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Zonnestralen vindt dit leuk.
  14. 2littlemonkeys

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    En dus toch al de grens over he... gelukkig is ze gevonden!

DastyQueen en Syane vinden dit leuk.
  15. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Gelukkig gevonden en gelukkig dat amber alert bestaat.

DastyQueen vindt dit leuk.
  16. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Je hebt gelukkig gelijk!!

Al is dit dus blijkbaar voorbereid, ze hadden een huisje geboekt op een vakantiepark in DL.
    Zonder amber alert en internationale opsporingsbericht had het veel langer geduurd.

DastyQueen en Amberxx vinden dit leuk.
  17. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.020
    5.232
    113
    Wat ik gelezen heb is dit al het 2e (geheime) pleeggezin. Bij het vorige gezin kon ze vanwege agressie van vader ook niet blijven.

En een huisje vlak over de grens op een plek waar het vol zit met Nederlanders is natuurlijk niet handig...

Ik denk dat je in de huidige sociale media tijdperk niet zo ver meer komt. En vergeet niet dat alles gevolgd kan worden. Echt anoniem kan bijna niet meer..

Arm kind. Welk pleeggezin kan dit nu nog aan?
    Een plek in een instelling is misschien toch veiliger...

18. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.632
    8.365
    113
    Vrouw
    Een pleeggezin in het buitenland is altijd nog beter dan een instelling... Hopelijk krijgt ze ergens nog de kans om zich te hechten bij een veilig gezin.

Ik wens ze een lange straf toe na alle ellende die ze veroorzaakt hebben. En daarna nog heel lang een gesloten instelling voor hem.

Chocolat, Niveah en DastyQueen vinden dit leuk.
  19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik hoop toch echt dat ze nog bij een gezin terecht kan. Waarom denk je dat een instelling misschien veiliger is? Ik vind het wel heel erg dat die ouders erachter zijn gekomen waar ze (ongeveer?) verbleef. Ook voor die pleegmoeder (ouders). Bij hun is (ook letterlijk) een kind weggerukt.

20. Koon

Koon Niet meer actief

Een instelling is niet veiliger. Dat is net zo open als een gezin. Die kinderen gaan (gelukkig) ook gewoon naar buiten, dagjes weg, naar school etc.
    En ik geloof ook niet dat er jeugdzorginstellingen in Nederland zijn die baby's opnemen. Gelukkig maar, want dan krijgt dit meisje helemaal geen kans meer op een veilige hechting. Al is dat nu uberhaupt nog zeer de vraag. Zo jong en al zoveel meegemaakt.

Syane vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina