Ik ben meestal de eerste die passende kritiek levert op Nederlanders en hun (wan)gedrag, dus ja: hoogstwaarschijnlijk wel. Ik heb nog geen situatie meegemaakt waarin mijn mening ook publiekelijk gewenst zou zijn, dus wie weet?
Nou echt he? Hun broer, schim van zichzelf. Wat een held dat hij sprak. Zo verdrietig, deze 2 kinderen hadden vandaag zich moeten verheugen op de vrije dag morgen en niet in 1 (prachtige) kisten te liggen
https://www.facebook.com/share/v/1BX9RPsA85/?mibextid=wwXIfr Ik vind dit wel een indrukwekkend filmpje. Ik ben niet van mening dat andere Syriërs hier verantwoording voor af moeten leggen of excuses aan moeten bieden, maar respect voor deze persoon die dat wél doet.
Ach sommige mensen zijn echt ook te dom om te poepen. Die snappen niet dat als drie mensen iets doen, ze daar geen heel volk op kunnen aankijken. ouders bedreigen vind ik ook achterlijk trouwens. Met eieren gooien etc. Die mensen hebben het toch niet gedaan?? net als de familie van de vader van Jeffrey en Emma. Die worden er ook op aangekeken dat hij hun heeft vermoord. Sorry hoor: maar een beetje weldenkend mens begrijpt toch ook wel dat die familie ook rouwt ???