Ik lees het net en ben er kapot van. Hoe kon hij dit doen ... Arme arme lieve kinderen... Moeder, broer en rest van familie en vrienden. Hoe moet je door na zoiets afschuwelijks...
Ik lig er toch ook een beetje wakker van, wat vreselijk inderdaad. Hoe kom je erbij om dit te doen. Wat een verschrikking voor familie en vrienden Wat een angst zullen de kinderen gevoeld hebben, afschuwelijk....
https://www.rtvnoord.nl/112/1304007/zoektocht-naar-vermiste-jeffrey-en-emma-lichamen-gevonden-in-auto-in-winschoten
Wat vreselijk zeg Wil me ook echt niet inbeelden hoeveel angst de kinderen hebben gehad in de auto in het water.
Wat een vreselijk einde van deze zoektocht. Arme onschuldige kindjes. Hoe kan je toch je eigen vlees en bloed zoiets aan doen? Bewust, met voorbedachte rade.
Mijn hart gaat ook uit naar de politiemensen die daar zaterdag aan de deur hebben gestaan en weer weg zijn gegaan.... Ik neem aan dat ze niks te verwijten is. Maar hoe voelen zij zich nu dit zo afgelopen is... Ik hoop dat er hulp voor hen is. Ik zou dit werk nooit kunnen doen, respect voor ieder die wel politie is.
Wat een rot ontknoping vraag me nu wel af wat er waar blijkt te zijn van het verhaal van die kennis dat zondag avond nog alles goed was met iedereen
Wat vreselijk Voor moeder, broer en de rest van de familie! Maar ook voor de hulpverleners. Wat moeten die kinderen een angst hebben gehad
De fb pagina's van halfbroer en diens vader staan ook op zwart. Heb er beroerd van geslapen.. arme kinderen.. arme nabestaanden. M'n hart huilt. Hoe kan je