Vreselijk, heb er slecht van geslapen. Ik hoop maar dat ze zelf niks gemerkt hebben van die laatste momenten
Dat zei mijn zoon ook. En een hemel voor deze kinderen wenste hij als overtuigd atheïst. Ze kijken op school jeugdjournaal en hij had gehoord dat ze vermist waren dus het toch maar verteld voor hij er op school mee wordt geconfronteerd. Hij was erg verdrietig en boos. En idd vol ongeloof: hoe kan een ouder dit doen?
Het was natuurlijk al onvermijdelijk, maar er is nu bevestigd dat ze het echt zijn. Zo verdrietig, zo afschuwelijk
https://www.nu.nl/binnenland/6356171/gevonden-lichamen-in-auto-zijn-van-vermiste-jeffrey-en-emma-en-hun-vader.html?fbclid=IwY2xjawKacdpleHRuA2FlbQIxMQABHkpnEKKFt6xqO2GIqulc-aW6-TlC4mDisYByjjhtAmTJJ-IrR0AufJFudz0d_aem_AbwIdK5WTyTbUyWgOFbEnQ Bevestiging. Wat voor man ben je dat je de moeder van je kinderen meer haat dan dat je je kinderen liefhebt...
Vreselijk! Geen woorden voor...de angst die ze hadden. Hoe kan je dit überhaupt een ander aan doen, laat staan je eigen kinderen. Hartverscheurend verdrietig. Wens heel veel sterkte voor nabestaanden en eeuwige hel voor de monster die ze dit heeft aangedaan.
Nou he, ik kan er echt met mijn verstand niet bij. Helaas gebeurt dit nog steeds veel te vaak. Zo triest
Ik vermoed de motivatie van het jeugdjournaal omdat het om kinderen gaat... Daarbij kan je je afvragen in hoeverre het dan nog steeds gebracht moet worden, maar goed ik probeer me dan maar in te denken waarom zoiets gebracht wordt
Nou idd! Ik heb er expres niks over gezegd hier thuis. Zal straks toch eens een beetje polsen bij dochter.
Nou... Dan hoop ik maar dat ze er niet veel van hebben meegekregen, daar wil je eigenlijk niet teveel over nadenken....
In de persconferentie is gezegd dat onderzoek nog loopt maar dat de meest waarschijnlijke doodsoorzaak van de kinderen verdrinking is. Ach, de lieverds Zo afschuwelijk.
Zo verschrikkelijk Wat zullen die bang zijn geweest... Ik kan er met mijn verstand niet bij dat mensen dat hun eigen kinderen aan kunnen doen.
Ik hoop dat hij ze iets van een drug heeft toegediend waardoor ze slapend zijn heengegaan. Wat een zieke geesten bestaan er toch Arme moeder, je hele leven in 1 klap aan diggelen