Hi meiden, Ik vroeg me af of iemand toevallig een leuke combi kan maken van de onderstaande namen: M.argharita en M.arijke (oma's) N.yanza en S.abrina (zussen)
Bedoel je één naam voor deze vier namen? Het enigste wat ik zie is Maylinn. Lijkt er niet sprekend op, maar dan heb je wel uit alle 4 namen minstens 2 letters. Vindt het zelf wel een leuke naam die niet zo vaak voorkomt!
Ohw leuk bedacht zeg! Hele leuke naam! Maakt mij eigenlijk niet zoveel uit of het in 1 of in 2 namen terug moet komen. Heb ff totaal geen inspiratie of richting. We wilden sowieso naar de oma's vernomen ....dus wat jij hebt bedacht vind ik heel leuk! Dat was nog niet eens in me opgekomen om het zo te doen, ECHT LEUK!!!
m.anita r.ayke ( rijke van oma maar geschreven met letters die uit de andere namen komen ) y.ara z.arinat t.amia t.amina t.amira t.amsin t.anya R.aniya A.ralynn M.araya M.arina R.ayana N.yara S.amara S.amira S.amia
Marike of Margot. Wil je geen twee namen? Dus naar de oma's vernoemen in de roepnaam en dan naar de zussen in de doopnaam?