Na een zwangerschapsduur van 33 weken en 5 dagen is onze mooie dochter Amber geboren. Dit was op 2 februari om 12.07 uur. Ze weegt 1835 gram en doet het goed. Op 30 januari ben ik opgenomen in het ziekenhuis met het HELPP syndroom. Toen mijn situatie stabiel was en bij Amber de medicijnen lang genoeg hadden kunnen werken voor de longrijping is op 2 februari d.m.v. een keizersnede om 12.07 uur onze dochter Amber geboren. Zij werd gelijk naar de couveuseafdeling gebracht en ik moest een dag op medium Care doorbrengen. 26 uur na haar geboorte heb ik haar eindelijk voor het eerst vast mogen houden. Ze mocht eventjes naar mij toe en uit de couveuse. Pas 24 uur later mocht ik uit bed en kon ik eindelijk wat vaker naar haar toe om te zien hoe alles met haar ging. Alles verliep heel anders als verwacht. Afgelopen vrijdag 9 februari mocht ik naar huis uit het ziekenhuis. Dus nu rijden we 4x op een dag op en neer naar het ziekenhuis om naar onze kleine meid te gaan. S'ochtends half 8 gaat ze in bad en dat doen we zelf . En om half 12, half 4 en half 8 s'avonds mag ze dan een half uurtje uit bed om te kroelen. Ik probeer zoveel mogelijk van die momenten te genieten en haar niet teveel te missen tussendoor. Maar dat is heel moeilijk. Ze doet het gelukkig hardstikke goed. We hopen dat ze snel naar huis mag maar dit zal nog wel een paar weekjes gaan duren.
Jee meid, das niet nix zeg. Maar ze doet het goed begrijp ik, dus ff drukkies nu met heen en weer rijden. Hopelijk mag ze snel naar huis. Gefeliciteerd
Dat is idd niet niks! Maar gelukkig gaat alles goed met jullie daar, geniet lekker van jullie meisje en voor je t weet mag ze mee naar huis.
Das wel even schrikken zeg! Fijn dat ze het zo goed doet! Ik hoop dat ze heel snel bij jullie thuis mag zijn. Geniet van haar... Van harte!
gefeliciteerd met je dochtertje! is wel ff schrikken zeg, gelukkig gaat het allemaal goed met jullie!
Zo dat is schrikken zeg. Ik wil jullie toch een fijne kraamtijd toewensen en natuurlijk van harte met de geboorte van jullie dochter. Ik hoop dat ze maar snel mag groeien en dan met jullie meer naar huis toe mag.