Hallo dames, Wij zijn op zoek naar een meisjesnaam. Maar we komen er nog niet helemaal uit. Momenteel hebben we namen als; -Precious -Faith -Destina -Delicia -Deanna -Damita Maar vind ze niet echt wauw! Wie kan ons helpen. Het wordt een half ugandees half nederlands meisje De naam moet niet vaak voorkomen, De voorkeur heeft een engelse, spaanse naam of iets in die trant. En de betekenis moet niet duister zijn ofzo. Wie kan mij helpen?
Hope Abby of Abbygail Kayra Kyra Rilana Moira Hycinta Misschien heb je er wat aan Succes. Leuk he al die namen wij werden er ook helemaal gek van.
Wat vinden jullie van de engelse naam Melrose? Wel bekend, maar zie hier nou niet zo snel een Melrose op school zitten enz..
Een vriendin van mij heet jarmila en nu noemen we haar lien of lientje... Vind ik wel een leuke naam voor een getint of donker meisje Jacinda Jacintha Mayra Adalia Alana Anelida Anelina Meer spaanse babynamen op http://www.spanishbabynames.org Mocht het 1 van bovenstaande namen worden, hoor ik het graag Succes prettymom2be en fijne voorspoedige zwangerschaps!
Je moet ervan houden. Persoonlijk zou ik dat niet keizen maar iedereen is anders. Op school heb ik het ook nog niet gehoord nee