Haai haai Welke naam vinden jullie het leukst voor bij mijn zoontje Sam. Hij krijgt in September een broertje!
ik heb voor dex gestemd, maar ik vind ik mika ook leuk! Max vind ik minder, teveel lijkend op sam, met die A.
hmmmzzz lastig!! mijn vriend wil voor Dex gaan moet het nog maar even laten bezinken.. ben benieuwd of er nog meer mensen gaan stemmen!!!! Sam en Dex, klinkt wel lekker op zich, moet alleen zo aan die naam wennen..... Maar Joep is idd ook leuk, mike zegt alleeeeeen de HELE tijd JOEPIE DE POEPIEEEEE hihihi lastig man die namen
heb voor Dex gestemd... is wel in trek zie ik....wat meer aan gewend, sinds xander de B een zoontje Dex heeft
Op 1 Mika een goede tweede vind ik Joep,beide vind ik wel een stoere naam passend bij Sam. Tom en Max vind ik op zich wel mooie namen maar niet in combi met Sam. Dex vind ik helemaal niks maar smaken verschillen.
Max = hondennaam Dex = Amerikaanse jock Joep = erg leuk (Youp = gezocht) Mika = okay maar een heel andere categorie dan Sam Tom = past precies!
Dex of Mika. Alleen dacht ik bij Dex gelijk aan Sem van Wendy van Dijk en Dex van Xander de Buisonjé. Niets mis mee hoor, maar moest ik gelijk aan denken, aangezien die halfbroertjes zijn.