Hmmm dat is vervelend. Misschien ligt het aan de grote van de ruimte? Mijn schoonzus heeft een blokje bij de wc en dat ruik je goed. Misschien ook afhankelijk waar je het haalt? Waar kwam jou blokje vandaan? Mijn geurkaars was net zoals jou blokje. Stond bij wanneer het op is heb je een mooie glazen bakje om kleine spulletje in te doen. Haha daar zullen we het naar mee doen
Geen idee waar mijn blokje vandaan komt. Hij kwam uit een kerstpakket. Onze kamer met open keuken is denk ik rond de 35 m2 De wc is wel een goed idee.
Jammer dat er nergens staat hoeveel geur ze verspreiden. Je kan het altijd proberen, misschien is het toilet een beter oppervlak
Haha ja misschien, ik houd het wel bij mijn diffuser dan. misschien voor jou dan beter waxmelt, geurstokjes of de lampe Berger, dat is zonder stekker maar ik vind de diffuser wel echt het beste, mits de goede geurvloeistof ( dus geen action)
Ik heb als test mijn schaaltje met het amberblokje op de radiator gezet. Dat werkte wel goed, ik rook hem nu wel door heel de kamer. Niet overdreven sterk, maar nu weet ik wel waarom ik nooit luchtjes in huis heb. Ik krijg er hoofdpijn van. Hij staat nu in de wc. Kijken of dat beter bevalt
Ik vind die blokjes zo goor ruiken, ik verlaat echt een winkel als ik ze ruik... net als de LUSH, gatver...
Vaak is het natuurlijk ook dat je neus snel aan geuren gewend raakt. In de winkel vind ik het altijd heerlijk ruiken maar ben bang dat ik er thuis ook niet veel van zou merken