Ambi pur rotzooi

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Lientje, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik had twee van die ambipur dingetjes in huis die je in het stopcontact kunt steken voor een lekker luchtje in huis. Mijn man had er een per ongeluk ondersteboven in het stopcontact terug gestoken. Met het gevolg dat er wat van de vloeistof op de plint was gelopen. Nou, de verf eraf gebladderd zeg! En dat adem je dan elke dag in! Misschien een goede waarschuwing voor andere zwangeren die die dingen in huis hebben, want mij lijkt het niet goed voor het kleintje.

2. Niet meer actief

Dat was vorig jaar al ter sprake gekomen dat het rotzooi was. HEt zou niet schadelijk zijn, maar de 1 zegt van wel en de ander niet.

Dat geldt dan ook voor alles met geur erin. Geurkaarsen, of van die toiletgevallen, stopcontactdingen. Tsja.. het moet toch bijna slecht zijn voor je als je leest wat er allemaal inzit.

3. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ow echt?? Heb pas weer een nieuwe gekocht!

4. Niet meer actief

sjees.. suus, ben je die herrie van vorig jaar vergeten hierover haha. Het is dat ik er niet meer bij kan anders zou ik het zo voor je opzoeken!

5. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Haha vorig jaar was ik hier nog niet, dus heb de discussie volledig gemist.

6. Niet meer actief

die discussie was ook niet hier!

7. angie

angie Actief lid

30 sep 2005
    200
    0
    0
    ondernemer
    oudkarspel
    ja daar ben ik het mee eens,als je het op zijn kop hou dan is het echt rotzooi.was bij mij ook het geval,hing ook op zijn kop,volgens mij door 1 van de kids. en ik vond het al zo stinken.en inderdaad de kleuren van sommige autootjes van scott helemaal vervaagd en ook mijn sindy koffer stonk ook een uur in de wind.Nu heb je barbie's vroeger hadden we sindy's. die koffer heb ik niet weggegooid maar een tijdje uit mijn reukorgaan gezet en die auto's heb ik weggegooid.ik was toen niet zwanger maar het stonk wel

8. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    T lijkt me toch niet goed, in principe adem je dan dus verfafbijt in.

9. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    ooh schadelijk?? hmm zal er ff rekening mee houden, had er net èèntje in een boodschappenpakket gekregen... maar aangezien ik op t moment niet tegen bepaalde (sterke) geuren kan hem ik em eerst weer opgeborgen...

10. Marijke B

Marijke B Actief lid

20 jul 2005
    409
    0
    16
    Rotterdam
    het is ook nog eens brandgevaarlijk doordat het dag en nacht in stopcontact zit wordt erg heet

11. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja sorry.. zwangerschapsdementie !

Nee weet het echt niet meer.

12. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Nou lekker dan, het wel agressief spul dan als zelfs de verf van de muur raakt. Goed dat je het niet meer gebruikt, ik was van plan om er 1 te kopen. Maar dat doe ik nu maar niet meer.

13. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ik heb ook zo'n ding in de gang hangen.. kan dat erge kwaad dan?? ik weet namelijk niks van de discussie af..
    en van die muggegif dingen? spray of zo'n ding in t stopcontact? Kunnen die kwaad??

14. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ?? iemand??

15. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    toen is het zelfs op het nieuws geweest dat er kankerverwekkende stoffen in zouden zitten. Opeens was het ook weer voorbij.

Ik moet zeggen dat ik na die berichten vorig jaar alle geurzooi eriut heb gegooid.

Maar aangezien het zelfs op het nieuws was zal het mss ergens wel op internet staan.

Deel Deze Pagina