Ik had twee van die ambipur dingetjes in huis die je in het stopcontact kunt steken voor een lekker luchtje in huis. Mijn man had er een per ongeluk ondersteboven in het stopcontact terug gestoken. Met het gevolg dat er wat van de vloeistof op de plint was gelopen. Nou, de verf eraf gebladderd zeg! En dat adem je dan elke dag in! Misschien een goede waarschuwing voor andere zwangeren die die dingen in huis hebben, want mij lijkt het niet goed voor het kleintje.
Dat was vorig jaar al ter sprake gekomen dat het rotzooi was. HEt zou niet schadelijk zijn, maar de 1 zegt van wel en de ander niet. Dat geldt dan ook voor alles met geur erin. Geurkaarsen, of van die toiletgevallen, stopcontactdingen. Tsja.. het moet toch bijna slecht zijn voor je als je leest wat er allemaal inzit.
sjees.. suus, ben je die herrie van vorig jaar vergeten hierover haha. Het is dat ik er niet meer bij kan anders zou ik het zo voor je opzoeken!
ja daar ben ik het mee eens,als je het op zijn kop hou dan is het echt rotzooi.was bij mij ook het geval,hing ook op zijn kop,volgens mij door 1 van de kids. en ik vond het al zo stinken.en inderdaad de kleuren van sommige autootjes van scott helemaal vervaagd en ook mijn sindy koffer stonk ook een uur in de wind.Nu heb je barbie's vroeger hadden we sindy's. die koffer heb ik niet weggegooid maar een tijdje uit mijn reukorgaan gezet en die auto's heb ik weggegooid.ik was toen niet zwanger maar het stonk wel
ooh schadelijk?? hmm zal er ff rekening mee houden, had er net èèntje in een boodschappenpakket gekregen... maar aangezien ik op t moment niet tegen bepaalde (sterke) geuren kan hem ik em eerst weer opgeborgen...
Nou lekker dan, het wel agressief spul dan als zelfs de verf van de muur raakt. Goed dat je het niet meer gebruikt, ik was van plan om er 1 te kopen. Maar dat doe ik nu maar niet meer.
ik heb ook zo'n ding in de gang hangen.. kan dat erge kwaad dan?? ik weet namelijk niks van de discussie af.. en van die muggegif dingen? spray of zo'n ding in t stopcontact? Kunnen die kwaad??
toen is het zelfs op het nieuws geweest dat er kankerverwekkende stoffen in zouden zitten. Opeens was het ook weer voorbij. Ik moet zeggen dat ik na die berichten vorig jaar alle geurzooi eriut heb gegooid. Maar aangezien het zelfs op het nieuws was zal het mss ergens wel op internet staan.