een paar vraagjes!

Discussion in 'Gezondheid' started by twijfelaartje, Jul 17, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. twijfelaartje

twijfelaartje Actief lid

Jun 6, 2006
    220
    0
    0
    Ik weet sinds zondag dat ik zwanger ben. Alleen heb ik de hele dag zo'n "vol"gevoel. Kan bijna niets eten..Heeft iemand een tip voor mij? Ook heb ik het idee dat mijn darmen aan het vechten zijn...ze maken zo'n herrie. Ik las een paar dingen over sporten waar ik zelf behoorlijk fanatiek mee ben, het is toch ok om lekker te sporten zolang je naar je lijf luistert? Alleen mag ik geen buikspieren meer trainen denk??? Aaah! Zoveel vragen!! :confused: :confused: :confused:

2. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

Jul 11, 2006
    1,079
    0
    0
    Ik vind het ook ontzettend moeilijk om te eten, zit ook de hele dag vol (dat gevoel dan) en moet ontzettend veel poepen :oops: . Ik probeer gewoon te eten. Ik prop het er gewoon in. Maar ik doe nu wat vaker kleine beetjes, dan een appel, dan een stukje peperkoek, wat vla etc etc.
    Met het avondeten eet ik gewoon zoveel ik op kan en dat is op het moment niet veel, maar ik probeer zoveel mogelijk vitamines etc binnen te krijgen.

3. Niet meer actief

ik heb nog helemaal nergens last van..klein beetje gevoelige tepels..that's it..maar ja wat er niet is kan nog komen :p

4. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    probeer idd kleine beetjes verspreid over de dag te eten, zodat je toch aan al je voedingsstoffen komt.
    Dat je niet veel eet, is niet erg.. komt vanzelf wel weer.

Share This Page