Wie heeft er tips!! We willen in de zomervakantie een weekje in Nederland naar n vakantiepark. Het liefst aan zee gelegen...en dan bedoel op loopafstand van n 100meter ofzo. Ik bedoel niet zo,n strandhuisje want dat lijkt me niet echt makkelijk met n dreumes van bijna 2. We hadden vakantiepark noordduinen in Katwijk op het oog maar helaas helemaal vol als wij willen gaan. Heeft er iemand leuke tips??? Oh ja en ook nog met n binnenzwembad erbij Wat n luxe-problemen
Of ze een binnen zwembad hebben dat weet ik niet. Maar Kijkduin heeft er 1 en zit aan de kust. En Hoek van Holland zit een Roompot park.
ik vrees dat parken met een binnenzwembad en aan de kust al heel erg vol zijn ( weet uit ervaring dat het in januari vaak al vol is allemaal)
De banjaard van de roompot ( in Zeeland) Maar een strandhuisje is best fantastisch. Wij hebben er een met de familie en onze zoon was 10 dagen dat hij er voor het eerst kwam. Volgende week gaan we weer een weekje en dochter is nog geen 2,5 . We hebben alleen geen binnen zwembad ;p
wij gaan naar droompark Schoneveld in Breskens, zeeland. Ligt direct aan zee en is goed betaalbaar. Heb geen idee wat de beschikbaarheid nog is. aanvulling: wij hebben via bungalowtrips.nl geboekt dat was veel goedkoper.
Wel een douche, wc, stapelbed, bedbank (2 pers), keuken, warm water, tv en de zee als uitzicht. Ik zeg: 'geweldig'!!
Center Parcs in Zandvoort. Vakantiepark Zandvoort aan zee | Center Parcs Vakantie park met huisjes (verschillende soorten), een centrum met zwembad, restaurants en winkeltjes e.d. En dan kan je een weg oversteken waar je nog een gebouw hebt met bowlingbaan, indoor sportbanen, midget golf (heb je dus in dat gebouw maar ook buiten), en daar heb je ook het hotel van het park, restaurants. En je loopt zo dus ook richting strand. Je moet misschien iets verder lopen als 100 meter (ligt ook aan waar je in het park zit natuurlijk), maar je hebt wel heel veel strand. En een leuk centrum. Wij gaan elk jaar met de hele familie in het voorjaar daar heen. Erg leuk!
Ik was ook aan 't denken aan Port Zéland of CP Zandvoort. En bij Zandvoort kan je eventueel nog een dagje uit naar Amsterdam plannen ook.
Center Parcs kan ik ook inderdaad aanbevelen! Vlakbij het strand en toch ook lekker een binnenzwembad in de buurt. Leuke huisjes, dichtbij het centrum.. gewoon een erg gezellig park Wij gaan er ook al jaren naartoe!