@snoozie, ik ken t, mijn buurman heeft zelfmoord gepleegd nog geen jaar geleden (ik was toen hoog zwanger) Iedereen heeft t gezien. De buurt was hier ook in een shock.. Sterkte
Ja, tis echt heel naar. Vind het ook zo verdrietig dat iemand het zo zwaar heeft en geen andere uitweg meer ziet dan dit, wetende dat je een man en een kind achter laat. Dan moet je je wel echt heel erg naar en radeloos hebben gevoeld.
Dat moet idd wel... vreselijk zeg! Natuurlijk voor haarzelf, man en zoon, maar ook als je er zo naast woont. Ik kan me voorstellen dat het je dan toch niet loslaat. Veel sterkte!
Hoeft niet, he... Als er ook maar het vermoeden is dat het geen natuurlijke dood is, komen ze kijken. Kan ook zelfmoord zijn geweest. Of een gaslek. Hoeft niet per se een misdrijf zijn.
Oh, kwam er na mijn vorige bericht pas achter dat er al 5 pagina's waren en dat het inderdaad een zelfmoord was... Het is wel heel triest allemaal
Erg hoor, bah ! Wilde inderdaad ook zelfmoord zeggen, dan komt de forensische opsporing ook. Ik werk zelf bij de recherche dus heb vaak die ellende gezien helaas.