heel veel sterkte mijn zoon heeft dit ook 1 keer gehad hij bleek verborgen reflux te hebben daar viel hij flauw van....dood eng...
Je hoort toch wel eens dat babies zo erg kunnen huilen dat ze hun adem inhouden? Breath Holding Spells zijn dat toch?
Hij heeft ook reflux maar krijgt hier al iets voor vanuit ka en dat helft goed. Ik hoop dat ze snel vinden waar het vandaan komt want dit kan nooit goed zijn.
Dacht ik eerst ook aan.. mijn oudste zoontje heeft dat ook weleens en klettert dan achterover op de grond . Denken ze anders niet aan iets neurologisch?
A1 = hoge spoed , zwaailicht en sirene.(binnen 15 minuten ter plaatse) A2 = Geen grote spoed maar wel zo snel mogelijk, geen zwaailicht en/of sirene.(binnen 30 minuten ter plaatse) B = besteld vervoer (vervoer van A naar B) Wanneer er sprake is van een (mogelijke) reanimatie word er door de meldkamer een tweede ambulance meegestuurd. Soms als er sprake is van een kinderreanimatie wordt ook het MMT opgeroepen. Heftig hoor! hopelijk komt ie er snel weer bovenop.
Ze denken nu dat hij zon pijn heeft ergens en daardoor is flauw gevallen van de pijn. Ze denken dat hij slokdarm of keel ergens het probleem veroorzaakt....verder even afwachten tot morgen
Daar zou ik niet zomaar vanuit gaan! Ons zoontje lag ook in het ziekenhuis zodat ze hem "goed" in de gaten konden houden. Op verdenking van een infectie, maar hij bleek een hersenbloeding te hebben. Ze hebben het dus veel te lang aan gekeken en mijn zoontje is overleden. Ik hoop echt dat ze hem goed in de gaten houden en er boven op zitten. Zodat hij snel weer beter wordt.
Hij is getest op hersenvlies ontsteking maar dit heeft hij gelukkig niet. Rest wordt vandaag uitgevoerd.
Oh sasje! Ik lees je berichtje met kippenvel!! Hoe gaat het nu met hem en zijn ouders? En met jou? Ben je een beetje bekomen??
ik ga er vanmiddag naar toe. tussen half 10 en 11 zou de ka komen maar heb nog niks gehoord over hoe of wat nu verder. zus heeft er nu ook een borstonsteking bij hoe het verder met hun gaat...tja erg geschrokken weer natuurlijk en het gaat je door merg en been als je kleintje aan de apparatuur hangt
ka is nog niet geweest, is ook niet duidelijk of deze komt en hoe laat ivm weekend dienst. net met huilen werd 1 voetje helemaal blauw..??? verpleegkundige erbij geweest dus tja wat dat weer is..?? klinkt in ieder geval allemaal niet zo best
Ze denken dat hij verborgen reflux heeft en waardoor zon pijn heeft. Zijn medicatie is nu opgehoogd voor de reflux dus afwachten of dat gaat helpen zo niet dat krijgt hij toch een maag onderzoeken e.d.
Wat schrikken zeg! Je voelt je dan zelf zo hulpeloos, je kan niks anders doen dan er zijn en verder afwachten.. Even off-topic: Neem toch aan dat de kinderarts nog geweest is??? Als zo'n jong kindje met de ambulance wordt binnengebracht en er niet duidelijk is (in eerste instantie) wat hij heeft dan zou ik persoonlijk toch verwachten dat er een kinderarts aanwezig is bij de opvang in het ziekenhuis??
er is een kinderarts in opleiding bij geweest inderdaad. ook vanmiddag toen hij erge pijn had hebben ze meteen de arts opgepiept! nu is het afwachten tot dinsdag....
hij is overigens niet met de ambulance weg gebracht. hij was inmiddels bij toen zus belde dus vonden ze het niet spoed genoeg. toen ze eenmaal kwamen en hem zagen vonden ze inderdaad dat hij er niet goed uitzag en kon zus kiezen, of er werdt een ambulance opgepiept ( nu was rav dienst gekomen) of ze konden zelf met auto rijden en rav dienst achter hun aan wat ze zelf wilden en aangezien het op dat moment goed ging hebben ze zelf gereden. op de eerste hulp kreeg hij het ''gelukkig'' weer zodat de arts het ook kan zien!!