Gewoon voor de grap: Ons knulletje kan de meest geweldige bekkies trekken en op de een of andere manier doet hij ons dan denken aan Yoda, die Jedi master uit Star Wars, dat groene kereltje... Op welk (teken)filmfiguur lijkt jullie beebje?
ik heb één foto van Lucas waarop hij volgens mij moeder erg lijkt op Derek Ogilvie...das wel geen tekenfilm figuur maar ik vond het wel grappig!
op Shin Chan.. omdat zij bolle wangetjes heeft. En dan lijkt zij niet als hem kwa gezicht..maar meer de vorm van zijn hoofd. Zoals het plaatje, steekt ook haar wang uit als je naar haar kijkt van links/rechts achteren. http://images.original.popscreen.com/eHBhOHJyMTI=_o_shin-chan-hungama-tv---7th-march-2012-part10.jpg
Ik heb ook een Shin Chan! Vanwege zijn bolle wangetjes en het feit dat die graag in zn blote billen ligt
Hier tante Sidonia omdat ze erg lang is voor haar leeftijd(ze is niet dun ofzo)maar gewoon erg lang.Mika was Donald duck omdat hij doordat hij zo dik was als baby tot 4 jaar liep en rende als een Donald Duck haha.
Wauw! Wat een prachtig meisje is Isabella,wat een mooie prachtige krullen zeg. Maar dat zal je vast vaak horen
Dagelijks ja. Vorige week nog stopte een mevrouw midden op de weg en schreeuwde "He, ik heb Annie gevonden! Wat een mooie krullen!" ik zo "uuuhhmm... bedankt". Bekijk bijlage 257439
Hihi, mijn meisje heeft wel iets weg van Jimmy Neutron, want ze heeft ook een 'krul' op d'r voorhoofd
Ik noemde Yannick altijd mister Freggle. hij had reflux en boeren deed bijvoorbeeld zeer.... hij keek dan echt als een freggle....
Wel sneu, maar wat kunnen ze dan een bekkies trekken hè? Hugo heeft er ook last van en kan dan ook aan zijn ogen zien wanneer hij moet overgeven...
Aiden heb ik een tijdje als bijnaam Kojak genoemd vanwege zijn kale hoofd. Hij heeft nu eindelijk pas haar op zijn hoofd, dus is nu geen Kojak meer.
Hahaha, toen onze jongste net geboren was, noemden we haar ook Yoda. Ze leek er ook echt op. Gelukkig is ze goed 'opgedroogd', ik vind haar nu een prachtig mooi meisje (toen ook trouwens, maar wel een prachtig mooi meisje dat op Yoda leek )