tja, mijn kleine moet in september geboren worden en ik kan nu dus nergens meer korte mouwen vinden. ja, wel rompers, maar geen t-shirts oid. ben bij de sengers, zeeman, wibra en in de webshop van prenatal geweest, maar nergens maat 50/56 met korte mouwen. wie heeft enig idee waar ik dat nog kan vinden, heb nl nu alleen nog maar lange mouwen in de kast hangen.
Moet eerlijk zeggen dat ik het nog nooit gebruikt heb (beide zomderkindjes). Wanneer het echt warm is een romper en anders gewoon lange mouwen bij die kleintjes want die hebben het snel koud.
In ieder geval volgens mij nog in de Liefwinkel. Daar is nu de sale bezig. Wellicht dat daar veel zomerkleren bij zitten. En misschien via H&M? Ik heb daar van de week nog een leuk shirtje met korte mouwen besteld (wel grotere maat natuurlijk). Veel succes!
ja, grotere maten daar is nog wel wat in te vinden, maar de kleinste maatjes dus niet. ben nog niet bij h&m geweest, goed idee. daar zal ik nog eens gaan kijken.
mijn kleintje is van mei en ging de zomer in, maar maatje 50/56 heb ik met lange mouwen aangeschaft. Kindjes zijn dan nog zo snel koud vind ik. Vanaf 62 wel shirtjes overigens. Toen had ze wat meer spek gekweekt
ik heb korte mouwen shirts bij de prenatal gehaald en bij kleertjes.com. Ook in de kleinste maatjes. Blijkt het te fris, dan gaat er een vestje over of een romper lange mouw onder.
Vaak heb je bij die kleintjes gewoon lange mouwen shirtjes aan, ze koelen erg snel af, korte mouwen doe je dan echt aan als het 30 graden is buiten. Maar nu met 20 graden is lange mouwen prima. ze groeien ook zo hard dat je 50/56 zo voorbij bent.
Tsja, je zit nu in een lastig seizoen idd. Zomerspul is al veel weg. Deze week is ook einde sale. En de rest is natuurlijk winterspul. Bij lief hebben ze juist de kleine maatjes nog in de sale. Maar ik denk dat je ze amper nodig hebt hoor, korte mouwen. Mijn kleintje is van 3 juni en heeft ze alleen met de hittegolf aangehad en verder niet. Zo klein dragen ze toch alleen maar lange mouwen en hittegolf zal er in september niet meer zijn.
Ik zou lekker op Marktplaats gaan kijken als ik jou was!!! Daar staan ontzettend veel babykleertjes op, ook goede merken en helemaal nieuw! Je wilt niet weten wat mensen soms kopen of krijgen, en dan ongebruikt weg doen...
Ik zou geen korte mouwtjes meer aanschaffen eigenlijk. Mijn zoontje is vorige week geboren en heeft alleen maar lange mouw aan. Hij heeft geen kruik nodig gehad en houdt zichzelf prima warm. Jij bent pas over 4 weken uitgerekend en dan is het al 3de week van september. Mocht het ineens 30 graden zijn dan kun je altijd hem of haar alleen in een romper laten liggen.
Bij de hema hadden ze net een hele hoop leuke shirtjes in maat 50/56. Ik baalde al omdat Sven daar natuurlijk al lang uit is. Die hebben trouwens ook een webshop met sale. Kun je of thuis laten sturen of afhalen in een winkel in de buurt (geen verzendkosten).
was van de week bij de bijenkorf en daar hadden ze ook nog korte mouwtjes (in de uitverkoop)... misschien een idee om daar nog eens te kijken.
Ik zou eerst kijken wat voor weer het dan is hoor. Vaak kunnen baby's prima dan al lange mouw aan tenzij ze minimaal 2 weken oud zijn en het buiten 30 graden is dan wordt het een ander verhaal.
oo, mijn 1e is uit februari en ik heb met hem dus helemaal geen korte mouwen hoeven kopen in die maat. ik wil toch voor de zekerheid wat met korte mouwen hebben hoor. voor hetzelfde geld wordt de kleine volgende week geboren (37 wkn) en dan is het in theorie nog volop zomer. bedankt voor de tips, ik ga morgen even naar de stad, naar de hema en de v&d en de h&m
Ik denk ook dat lange mouwen prima zijn! Ze liggen veel he. Anders kun je misschien bij de hema kijken bij de standaard (basic) babyshirtjes. hebben ze vaak in lange en korte mouwen. Misschien leuk kleurtje, strijk je er desnoods een leuke strijkapplicatie op!
Onze dochter is 23 juni geboren. Toen begon het net zo heet te worden. Ik denk dat ze 1 x een shirtje met korte mouwen heeft aangehad. Ik heb ook nog 2 hele leuke shirtjes gekregen. Daar heb ik nu maar een romper met lange mouwen onder aangedaan. Anders heeft ze die shirtjes nooit aan. Ik zou dus geen shirtjes met korte mouwen kopen. Onze eerste dochter is van begin september. Zij heeft pas de zomer daarop korte mouwenshirtjes aangehad.
Mexx heeft in de winkels nog een ruime hoeveelheid spullen liggen in maat 50/56 en ook Lief heeft nog wel wat. Maar wat al eerder gezegd is het wordt toch geen 30 graden meer en je kleine is nog zo klein zodat je echt niet iets met korte mouwen aan gaat doen.
nou, vandaag toch maar tegen beter weten in gaan shoppen. ben bij de h&m, prenatal en de wibra geweest. bij de wibra vondt ik 1 kort (niks bijz.) t-shirtje en bij de prenatal 1 heel lief jurkje (maat 56) verder niks in die kleinste maat. denk dat jullie toch gelijk hebben, dat die kleine ukkies geen korte mouwen dragen ofzo hahahaa. nou ja, heb in elk geval 2 korte mouwen en anders maar gewoon alleen een romper aan. bedanktr voor de reacties