Ervaring Tandem wagen

Discussion in 'De babyuitzet' started by Meara, Aug 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meara

Meara Niet meer actief

Hallo allemaal

Als de tweede geboren word is onze meid 20 maanden en dus niet oud genoeg om grotere stukken te lopen. Nu wil ik voor de kleinere stukken een plankje of stoeltje maar voor de grote stukken zoals de stad een duowagen. De naast elkaar wagens passen niet door mijn hal dus dat zou betekenen dat ik hem steeds uit elkaar moet halen en dat is best een gedoe elke keer.

Ik hoor dat een tandem wagen best zwaar is maar is het echt zo zwaar? Kom ik een bus in daarmee of lukt dat niet?

Bedankt alvast

2. Meara

Meara Niet meer actief

Helemaal niemand?

3. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Ik heb de tandem van topmark en heb nergens geen last van. Vind hem helemaal niet zwaar. Kan hem zelfs met 1 hand besturen als er 2 kids in zitten. Ja, als ie helemaal volgeladen is met zware boodschappen is het zwaarder duwen natuurlijk.
    Ik ga nooit met de bus, maar zie niet in waarom je er niet mee in de bus kan. Je moet toch achter instappen met een wandelwagen, dus wat met een normale wandelwagen kan, kan hier ook mee hoor.

4. Meara

Meara Niet meer actief

Ben blij dat te horen. Hoor over het algemeen negatieve dingen erover omdat het zo zwaar zou zijn.
    Dank je wel

5. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Ja klopt. en ik snap dat dus niet. En zo sterk ben ik nu ook weer niet ;) Mijn oudste heeft er in gezeten tot ie 3,5 jaar was en was toen 15 kilo. En nr 2 zat toen achterin en was 10 kilo. En nog was het goed te doen.

6. Meara

Meara Niet meer actief

Oh nou dan moet ik me maar niet langer gaan afvragen waar ik voor moet kiezen. Beeb lekker in een nestje ( word in de winter geboren) komt helemaal goed.

Share This Page