Ik ben me aan het orienteren betreffende een evt kolf. Ik zag dat ze bij ons kraamcentrum ook een Ameda dubbele kolf verkopen. Deze kolf zou ook geschikt zijn voor het op gang brengen van de bv en daarnaast ook voor gewoon kolven tijdens werk ed. Gezien de prijs, die veel lager ligt dan avent en medela, vroeg ik me af of dit wel een goede keus is. Ik wil hem nog niet aanschaffen, echter mocht ik hem in de kraamweek nodig hebben, dan ben ik al voorbereid. Mijn vraag is of jij ervaring hebt met deze kolf en wat jouw advies hierin is. Met vriendelijke groet, Chantal
Beste Chantal, Ik verkoop zelf de vernieuwde variant: de Ardo kolf. Ook veel goedkoper en een prima kolf. Het verschil zit hem in: -de bekendheid van het merk -de looks: hij is minder compact dan de Avent of Medela -levensduur: het gaat zeker een aantal maanden mee maar ik kan minder garanderen dat hij meerdere kinderen meegaat (wat bij de Medela echt wel is). De Ardo heeft een garantie van 300 kolfuren (dit wordt gemeten in de kolf) dus echt heel lang)