American Horror Story

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door EdN, 25 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ik heb eindelijk de eerste aflevering gezien, brrr ik vond hem wel creepy moet ik zeggen. Kan niet wachten om de rest te kijken

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    wat is " eng" ? hier een giga seriejunk!! volge zelf wat series, en samen met hubs ook een paar, waaronder ook walking dead, begin 12 feb weer als ik me niet vergis?

waar gaat dit in grote lijnen over?

3. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Het gaat over een gezin dat een huis betrekt en daar gebeuren allemaal vreemde dingen. Het huis heeft natuurlijk een geschiedenis.... :D

Ik vind tv-series zelden ECHT eng, maar dit is echt zo creepy allemaal!

The walking dead vind ik trouwens ook leuk!

4. Triskele

Triskele Niet meer actief

dit is een heel lugubere serie waarbij veel dingen uit onverwachtse hoek komen, dus niet dertien in een dozijn serie zeg maar..

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hier alle 12 de afleveringen gezien, en ik vond het echt super!!! Eindelijk eens een keer iets verfrissends, en niet dezelfde bagger die je altijd ziet... Ben érg benieuwd naar seizoen 2!

6. Triskele

ik voelde een vreemde opluchting dat ze weer bijelkaar waren, eigenlijk niet goed (je hoopt natuurlijk dat iemand blijft leven haha) en hun dode kindje ook erbij, die nog leeft is echt freaky!!

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik ben ze nu ook aan het kijken! thnkx voor de tip :)

8. Milujem

Milujem Niet meer actief

Nog een goede serie dames, Grimm!! Heerlijke serie. Helaas momenteel nog maar iets van 6 of 7 afleveringen beschikbaar ;)

Maar spannend en leuk is hij zeker!

9. zilla

zilla Actief lid

6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb alle afleveringen gezien en ik vond ze geweldig! Super goede serie en ik hoop dat seizoen 2 er snel is!!

10. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Waar kan ik het bekijken??
    Ik zat te zoeken op youtube maar daar is het van verwijdert??

11. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
  12. Triskele

klinkt leuk weer wat nieuws!

Ik ben net klaar met heel de serie Merlin was best leuk!!

Nu nog even de laatste paar afl kijken van revenge ook erg leuk en dan ben ik weer helemaal bij met alles!

13. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ben ik de enige die de serie niet eng vind? Ik zit elke keer te wachten tot er echt wat engs gebeurt maar dat komt misschien omdat ik heel wat gewend ben. :)

14. Triskele

Het is niet echt een enge in de zin van schrikken, het is psychlogisch, de luguberheid zeg maar...

15. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    En de sfeer vooral, het niet weten wat er aan de hand is. Naarmate het seizoen vordert vind ik het wel minder eng worden trouwens, ook omdat je steeds meer weet. Nog steeds erg leuk hoor, maar ik zit niet meer achter een teddybeer verscholen :D

16. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik vond hem ook niet eng, maar meer bizar. Al die verhaallijnen en het einde van de serie. Die had ik nooit verwacht :D Vind het karakter van Tate ook erg interessant. Zo fout en toch zo lief voor Violet..

In het begin snapte ik er weinig van, zeker de rol van Constance niet, maar dat wordt steeds duidelijker.

Er komt trouwens een seizoen 2 he!! Maar het is nog niet duidelijk of dit met dezelfde karakters is of niet...

17. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    is volgens mij niet met de zelfde karakters... dat is wat ik er dan van begreep... :D maar verder top!! iedereen die mij een pb heeft gestuurd het kunnen kijken???? :D

18. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Leuke serie, ik zit nu de derde aflevering te kijken via de site, ik vind hem niet eng maar wel spannend.

19. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Gaat maar traagjes binnen, heb net de eerste aflevering kunnen kijken. Interessant is het wel maar niet eng. Bizar dat weet ik nog niet zo goed. Tot hiertoe niet dat gevoel.

20. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik las op internet dat het nieuwe seisoen in oktober is

Deel Deze Pagina