Ik zit een beetje in een dipje qua werk, ik heb momenteel bij een kinderdagverblijf een 0 urencontract en had eigenlijk altijd wel een redelijk aantal uur (gemiddeld 3 dagen in de week). Nu heb ik vorige maand te horen gekregen dat ze mij zeker tot na de zomervakantie heel weinig kunnen inroosteren vanwege de terugloop van kinderen, ik ben elke dag boventallig en als ik al werk heb word ik vaak naar huis gestuurd wanneer het rustig is (het is een eenmansbedrijf, dus ik werk maar op 1 locatie). Ik hou al maanden de vacatures bij van de kinderopvang in omgeving Rotterdam, maar er is gewoon echt niks met vaste uren en die heb ik wel echt nodig. Ik heb dus snel een inkomen nodig. Ik heb nu besloten om dan ongeschoold werk te doen waarmee ik in ieder geval wel een urencontract kan krijgen. Maar wat? Ik heb echt geen idee wat je allemaal kan doen zonder diploma, op de schoonmaak na. Met wat voor ongeschoold werk verdien je nog een klein beetje? (uiteraard geen vetpot maar wat meer dan het minimumloon). Of heeft iemand nog tips voor banen omgeving Rotterdam waar je een SPW diploma voor nodig hebt?
Werk waarbij je in ploegendienst werkt levert altijd meer op, zeker als je ook nachtdiensten draait. Bijvoorbeeld in een fabriek of distributiecentrum.
Je hebt een diploma, dus een bepaald niveau Je zou callcenterwerk kunnen proberen? Inbound, dus klanten bellen jou en als je bij een overheid of non profit iets de telefonie kan doen, heb je vaak niet te maken met sales etc. Verder postsorteerder, lopende band werk, postbezorger, spoelkeuken, callcenter outbound, misschien iets bij de NS?
Diploma in de kinderopvang,handig als je dat werk wil doen maar dat heeft verder geen invloed op je salaris in een andere baan/ongeschoold werk. Wat jij opnoemt is eigenlijk gewoon allemaal minimum salaris.Maargoed beter iets dan niets toch!
spw 3 heb je hè? en dan uitstroom kinderopvang? met dit diploma kun je best proberen te solliciteren in de ouderen zorg of gehandicapten zorg.. Vooral als oproeper. . ik verbaas me erover Hoe "ongeschoold de invallers" tegenwoordig zijn .. Wanneer het werk je ligt kun je wellicht een of andere korte cursus dien op eigen initiatief om zo je kennis te vergroten. omgeving Rotterdam & gehandicapten zorg kun je kijken bij asvz zuidwester of gemiva
Mijn ervaring is trouwens dat je als oproeper meer uren maakt als vast personeel binnen de gehandicapten zorg
Helaas gaat dit vaak via uitzendbureau (ik doe dit werk). Dus verdiend het niet super. Na een half jaar kwam ik op de payroll van het bedrijf dus dan ga je wel wat meer verdienen.
Ok, daar heb ik geen ervaring mee. Mijn man werkt in een distributiecentrum en is direct daar aangenomen. De ploegentoeslag is behoorlijk hoog (maar hij werkt dan ook echt 1 week dag 1 week avond 1 week nacht).
Ja, precies. Kijk eens bij grote supermarkten, (online) warenhuizen als Wehkamp, Blokker etc. Die zoeken regelmatig personeel. Vakantiemedewerkers in die distributiecentra gaan vaak via het uitzenbureau, maar de rest van de banen staan vaak op hun website. Als jij in ploegen werkt en er regelmatig een zondag of nacht bij kan pakken, verdient dat goed hoor. Als vrouw heb je sowieso al een streepje voor, want er is nogal een tekort aan vrouwelijk magazijnmedewerkers enzo.
Ehm... Het minimumloon per uur voor iemand van 23 en ouder is 8,67 per uur. De banen die ik opnoemde, op schoonmaakwerk waarschijnlijk na, zitten in mijn regio vaak op 10,50 en up Dus ja, beter iets dan niets inderdaad.
Zorgwerk.nl die zoeken vaak mensen, (kan je soms ook intern diploma's halen) antes zoekt mensen (is wel ggz) komkids zoek mensen, open sollicitaties sturen naar verschillende kinderdagverblijven. Er is genoeg, zeker als invalkrachten/flexpoolmederwerker