zaterdag half negen dacht ik, anders kun je de afleveringen bekijken via you tube! (ik heb gekeken wie er wint, was best verbaasd )
is dat renee ja die truttebol? tjee zeg die heeft geen normaal gezicht? grijnst alleen maar maar het was weer een lekkere bitchie aflevering
Die Renee is zo'n kreng en zit altijd over iedereen te zeiken. Eerst was het Yael en nu is het opeens Brittany. Volgens mij omdat ze de lente wedstrijd (zeg maar) gewonnen heeft. Ze kan het gewoon niet hebben als anderen winnen
Het was weer heerlijk Ik vind Renee ook een bitch, maar ieder seizoen zit er zo'n typje tussen... ik moet me inhouden niet te kijken wie er gaat winnen. Ik moet zeggen dat ik nog niet echt een favoriet heb. Vond het trouwens wel sneu voor Yael deze week, eerst haar vriendin overleden en toen ook nog 8 uur gezeten voor een weave die er meteen weer uitmoest...
Knappe meid maar wat een rot karakter zeg! Die gunt een ander echt niks, ze loopt alleen maar de andere meiden af te zeiken maar presteert zelf ook maar matig.
Ojeeh het kost mij al mijn zelfbeheersing om nu niet snel ook te gaan kijken. Maar ik doe het toch maar niet is leuker om te kijken en het niet te weten.