America's Next Top Model, nieuw seizoen vanaf 25-08

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door San79, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyst

    Lyst Bekend lid

    29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Heather is nog steeds mijn favoriet, haha
    Ik zag een klein stukje waar ze tijdens het prepareren voor die rook-fotoshoot voor zich uit stond te staren, toen zag ze er helemaal mooi uit!
    Ik hoop dat de rest haar een beetje met rust laat, wat een stel irritante puberale roddeltantes zeg, behalve die Victoria en misschien 1 of 2 anderen.

    Nog steeds vind ik die meid die in Tyra's kamp heeft gezeten ook erg mooi, ook al valt ze niet enorm op: Saleisha.

    Ik hoop dat de make over aflevering snel komt, dat vind ik altijd heel erg grappig. Soms is het niet echt een verbetering, in mijn ogen, maar ja
    :)
     
  2. maja82

    maja82 VIP lid

    30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Sjezus wat is die Nigel toch een vreselijk lekker ding :confused:
     
  3. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Hmm, ik vind die Nigel dus echt 10 x niks!
     
  4. Lia

    Lia Bekend lid

    10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Gisteravond zag je ook de vrouw van Nigel, een voormalig model (hoe verrassend :))

    Jammer genoeg weinig drama bij de make-overs. Bianca huilde stilletjes, maar verder. Ik vond het kapsel van Saleisha echt vreselijk. Korte koppie van Sarah vond ik ook niks en die lange blonde extensies bij Jenah... ook niet mijn ding. Wel blij dat ze het haar van Heather niet hadden veranderd, want die is gewoon mooi zoals ze is.

    Victoria exit, dus... viel te verwachten, terugpraten tegen de jury wordt meestal niet gewaardeerd.
     
  5. MamaKitty

    MamaKitty VIP lid

    26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Dat er weinig drama was kwam doordat ze van tevoren al zagen hoe ze eruit kwamen te zien. Als ze dat niet hadden, maar gewoon enkel hoorden dat ze een kort koppie zouden krijgen, was er zeker weten weer een dramaqueen geweest hoor ;)

    Vond het trouwens wel lullig voor dat blonde meisje (chantal?) die van mr. Jay en die fotograaf aanwijzingen kreeg zo afgeschreven werd....ze maakten haar helemaal gek met verschillende dingen zeggen! En dan zegt Tyra doodleuk; je moet ertussenin gaan zitten, maar zou ze dat doen, zou 1 van de 2 weer zitten klagen.....

    Victoria is er niet alleen uiit omdat ze terugsprak (elke week! grrrr) tegen de jury...maar ook omdat zij gewoon niet goed overkwam op de foto's! Ik vond haar vanaf dag 1 al niks.
     
  6. Amanthis

    Amanthis Fanatiek lid

    7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik vond Victoria ook een mooie meid, alleen ging ze tegen de jury in en dat pikken ze niet, ze was er trouwens helemaal niet rouwig om....gelijk hakschoentjes uit en ze zei ook dat ze graag weer aan de studie ging en dit overliet aan een meisje dat wel echt topmodel wilde worden.

    Heather presteerd echt uitstekend, mooie meid, mooie uitstraling maar ik denk niet dat ze gaat winnen.
     
  7. maja82

    maja82 VIP lid

    30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik vind het terecht dat Victoria eruit is. Niet alleen onnozel bijdehand maar ook gewoon absoluut geen topmodel. Ze is apart mooi maar daar is ook alles mee gezegd.
    Heather is super fotogeniek maar denk ook niet dat ze gaat winnen, denk dat ze uiteindelijk nog wel 'breekt', al hoop ik het niet voor haar.
    En jammer van Saleisha haar haar idd, dat andere stond haar veel mooier! Ik dacht eerst dat zij zou gaan winnen maar nu twijfel ik weer..
     
  8. Fladdertje

    Fladdertje Niet meer actief

    Ik vind Victoria helemaal niet zo mooi..En die meid die geen uitstraling had vind ik ook echt niet mooi! Sorry ik kijk pas net,weet alle namen niet ;) Dat meisje die gisteren gipskruid in haar haren had vind ik mooi :)
     
  9. Amanthis

    Amanthis Fanatiek lid

    7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Meisje met de gipskruid was zo ontzettend saai op de foto, schoonheid alleen is niet genoeg.
     
  10. Fladdertje

    Fladdertje Niet meer actief

    Ja da's waar. Ik hoop dat ze het de volgende x beter doet,maar ik heb het niet gevolgd dus weet niet of ze het slecht deed vantevoren. Nu weet ik trouwens wie er gewonnen heeft omdat ik zo nodig info wou opzoeken over de meiden :(
     
  11. Lyst

    Lyst Bekend lid

    29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Leuk, die weetjes!
    Ik zoek expres niets op over ANTM, omdat ik weet dat je dan overal de winnares zal zien.
    En dat wil ik dus nog niet weten!

    Ik was ook blij dat ze niets aan Heather's haar hebben gedaan, ik vond het haar van Saleisha de eerste paar minuten helemaal niets, maar toen vond ik het haar wel mooi staan.
    Zij is nog steeds, samen met Heather, mijn favoriet.

    Dat Victoria eruit is, is voor mij geen verrassing, omdat zij het volgens mij niet zo graag wilde als de meeste anderen.
    En ze sprak ie-de-re keer Twiggy tegen (en onderbrak haar steeds). Erg irritant.
     
  12. op verzoek geopend
     
  13. MamaKitty

    MamaKitty VIP lid

    26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Dank je Rach!

    Nou dames, wat vinden we van de 5 overblijvers nu?
    Ik denk dat Bianca of Heather gaat winnen.

    Hebben jullie ook het programma gezien dat erna kwam, van ANTM overizht van de laatste seizoenen? Ik was zoooo bang dat ze de winnares zouden laten zien he van nu...dan was ik echt pissed geweest als die uitgezonden was he door rtl 5...maar gelukkig niet! Maar wat zag Bianca er goed uit! Super echt!
     
  14. Lyst

    Lyst Bekend lid

    29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Ja dat heb ik gezien, dat was leuk!
    Ik vond Ann HEEL mooi.
    Ik vind Bianca niet zo. Haar mond is te groot (qua afmeting en qua 'grote bek' haha)

    Heather is nog wel mijn favoriet, maar ik denk helaas dat ze het niet gaat redden, ze kan gewoon niet presenteren / voor een camera staan / etc.
    Ze zag er ZO mooi uit met dat spotje opnemen, maar toen ze haar mond opendeed... :eek:

    Ik denk dat Saleisha een hele goede kans maakt, zij doet het steeds beter vind ik.
     
  15. MamaKitty

    MamaKitty VIP lid

    26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    idd nu je het zegt saleisha doet het steeds beter!
     
  16. Lia

    Lia Bekend lid

    10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Saleisha is niet mijn favoriet, ik vind haar vrij gewoon en dat kapsel van haar vind ik ook echt 3 x niks (maar daar kan zij niks aan doen, natuurlijk). Ik denk dat Heather de meeste potentie heeft als een topmodel, alleen moet je haar inderdaad niet voor reclamespotjes gebruiken.

    Heather en Yael zijn trouwens door dat Exposed programma goede vriendinnen van elkaar geworden. En ik mis Janice Dickinson... :D

    Wie is Ann ook alweer?
     
  17. MamaKitty

    MamaKitty VIP lid

    26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ik mis Janice ook :(
     
  18. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik irriteer me mateloos aan die Bianca... pff als zij haar mond opentrekt heb ik al zin om te zappen hahahaha...

    Ik vind het heel moeilijk om te bepalen wie de winnares zal worden. Saleisha geef ik inderdaad een hele goede kans maar ik heb niet echt een favoriet.

    Bianca zag er zeker wel goed uit in Exposed! Maar ook Eva vond ik er top uitzien :D
     
  19. Amanthis

    Amanthis Fanatiek lid

    7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Bianca is zo vreselijk irritant, dat blijven mekkeren over Heather....ze heeft nu eenmaal een beperking maar het lijkt wel alsof Bianca jaloers is......niet op de beperking maar de natuurlijke schoonheid van Heather.

    Ik denk niet dat Heather wint.....als topmodel moet je alles kunnen, dus ook spotjes enzo en dat kan Heather niet.....ik denk dat als gewoon model ze het ver kan schoppen.
     
  20. MamaKitty

    MamaKitty VIP lid

    26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Eigenlijk vind ik geen van allen er echt uitspringen dat ik zeg; die MOET het worden...
     

Deel Deze Pagina