Jaaa koffietijd is erop Wie is dat nu nog maar aan het kijken? Het ziet er echt geweldig en gezellig uit. Ik vindt het nu al leuk.
Ik zet nu net de tv aan, is er reclame.... Hahaha, nog even wachten dus en dan zal ik ook eens kijken wat ik ervan vind. Vroeger keek mijn moeder het altijd. Was toen nog met Mireille Bekooij en Hans van Willigenburg. Het aller- allerleukste vond ik altijd de metamorfose met Mari van der Ven .
Heb niet gekeken, vond het vroeger altijd wel een gezellig programma. Wel jammer dat die Quinty Trustennogwat het presenteert, ik krijg altijd jeuk van dat mens op de één of andere manier...
Ja, ik vond het weer helemaal leuk . Maar dat komt vast ook omdat ik Loretta zo'n gezellig mens vind. Alleen jammer dat die nare Gordon er ook was, als er iemand is die ik "zum kotsen" vindt ....
Pffff heb het even aangekeken, maar wat een nutteloos en bovendien truttig gebabbel ... Nee niets voor mij...
zit het nu ook te kijken.. Lijkt me wel leuk, (afhankelijk wie de gast is).. Dat koken enzo mogen ze van mij er wel uit laten haha.. welke gek gaat nu zalm koken om 10.00uur 's ochtends
Helemaal mee eens!!! Quinty schreeuwt altijd zo, is zo overdreven. Daarentegen vind ik Loretta wel erg leuk, ze heeft zo'n aansteeklijke lach!! Moet ook eerlijk zeggen dat ik ook een beetje de kriebels kreeg van Natasja Froger. Alsof zij dat jongentje tijdens het kamp Heppie heeft veranderd. Nou, alle krediet gaat naar de vrijwilligers, met autisten omgaan gaat niet Zómaar. Niet gewoon even leuk naar de dierentuin. Maar goed, zij en Rene doen wel mooi werk met die stichting!!
ben compleet vergeten dat het al is begonnen.. maar als ik zo die gasten hier lees weet ik niet of ik het wel leuk vind hoor.. zal het morgen eens een kans geven.