America's next top model

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Skatje, Mar 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    Nee, Elena is eruit....

2. Female

Female Niet meer actief

Vind het heel jammer dat Elina eruit is maar alleen puur op uiterlijk. Vond haar gewoon een echt ontzettend mooi en bijzonder gezicht hebben.
    Maar het is niet onterecht vind ik, ze was zo saai. Zoveel kansen gehad om 'losser' te zijn, ikzag het na vandaag ook echt niet meer komen.

Had btw liever die ander eruit gehad, ik begin me mateloos te irriteren aan dat zielige vogeltje met hangende schouders ;)

Van mij mag nu mckey of analeigh winnen. (mckey is wel erg mooi maar heeft zo'n flaporen :), of ligt dat nou aan mij?)

3. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Ik hoop ook dat mckey of Analeigh wint.

Elina vond ik echt totaal niks, vond haar een raar hoofd hebben wat ik persoonlijk niet mooi vind.

Mckey heeft inderdaad flaporen en ik vind een vrij brede mond. Maar vind ze wel erg mooi op de fotos en catwalk.

En Analeigh is gewoon normaal, vind ik ook wel eens fijn. Niet zo iemand die cht wat speciaals heeft zoals een raar hoofd of iets.

ben benieuwd wie het gaat winnen :) ik ga niet googlen al vind ik het wel moeilijk ;)

4. horselover

horselover Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,518
    1
    0
    Ohh had zo graag die Marjorie eruit zien gaan..Daar zit echt niets bij!
    Maar ja zegt ook wle genieg, ze kreeg ook geen opdrachten.
    Wie wil er nou met zo'n vogeltje werken?VInd de verhoudingen van haar figuur ook niet mooi ...

Mckey is idd bijzonder om te zien, niet echt heel mooi...Maar ik weet zeker dat die wel spetterd op de catwalk..
    Analeigh is ook wel leuk.....

Elina haar koppie had wel iets speciaal vond ik, even haar karakter daar gelaten..

5. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Ow die Marjorie mag er volgende week uit..
    Wat zat ik me te ergeren aan haar.
    Hahahaha... ;)

6. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Ik vond Marjorie eerst heel leuk en fris, maar vindt haar nu ook wel een beetje irritant worden. Ze deed het altijd erg goed, maar was toch onzeker. Ook staat ze zooooo krom en zie ik alleen maar armen en benen voor mijn gevoel.
    Anderzijds lijkt ze me heel aardig en niet zo'n gemene tang, die je er soms tussen ziet lopen (hoewel het bij deze cycle reuze mee valt).
    Maar poehe, bij de Benelux versie was dat wel anders....

Ik hoop dat Analeigh wint: ik begin haar steeds beter te vinden, terwijl ik haar eerst vrij gewoontjes vond. Elina net andersom....

McKey vind ik een beetje griezelig en Sam vindt ik te Amerikaans.
    Wel een leuk programma, overigens! Ik kijk nu alweer uit naar volgende week. :D

7. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,635
    0
    0
    Lol laat haar dit maar niet lezen, wordt ze nog onzekerder. Voor zover dat kan. Damn wat een zielig hoopje is dat zeg;)

8. miffy11

miffy11 Niet meer actief

dom dom dom. moet dit topic niet gaan lezen voordat ik de herhaling heb gezien..;)

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Marjorie mag eruit van me idd. Vreselijk mens.
    Sam vind ik ook niks, al was haar foto wel geweldig echt CK zoasl al gezegd werd door de jury.

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    waarom kijk je dan ook??? :p ;)

11. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Marjorie is wel heel lief en zo maar ja daar koop je niks voor! Zij mag er wel uit ja, en Sam pfff Amerikaanse tuthola.

Van mij mag Analeigh winnen maar het zal wel McKey worden.

12. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    Marjorie er dus net uit........

13. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    He verdorie, Samantha zit er nog in.

Maar maak me geen zorgen, die valt als eerste af de volgende keer. Tenminste, dat hoop ik toch echt.

14. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Gelukkig Marjorie eruit.. Werd een keer tijd zeg met haar irritante onzekere gedoe.

15. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,818
    3,344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik was het zenuwachtige gedoe ook wel zat, maar deze uitzending zagen we toch ineens wel een andere kant.. leuk :) en tja, ze was wel lief. Mooi om die vriendschap tussen haar en Analeigh te zien, haar gun ik de overwinning trouwens wel heel erg. Mooie, lieve, leuke meid :)

16. horselover

horselover Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,518
    1
    0
    Ja we zagen idd een andere kant!
    Maar goed ik vond haar foto's wel mooi! Maar ik zou haar niet graag op de catwalk willen zien lopen....
    Vond haar mooier met iets langer haar!

Ik vind Analeigh een hele mooie meid! En Mckey vind ik een geweldig model...

17. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Het was inderdaad wel te verwachten dat Marjorie er uit zou liggen. De volgende moet maar Sam zijn: ik vond haar foto's gisteren echt niet mooi. Die van Mckey vond ik super en die van Analeigh ook. Analeigh for president!!! (ze wordt echt elke week beter en opvallender!)

18. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik vond trouwens die Mark VanderLoo wel erg leuk om naar te kijken :D

Van mij mag er best een mannen versie van zoiets komen.

19. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,268
    6,800
    113

Ja goed idee, een mannen versie. :D

20. miffy11

miffy11 Niet meer actief

kon het toch weer niet laten even te spieken.
    ben blij dat die marjorie er uit ligt, dat word al een stuk leuker kijken zondag met de wetenschap dat dit de laatste keer is dat ik me zo irriteer aan haar :)

Share This Page