America's next top model

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Skatje, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik vind Allison zo vreselijk lelijk! Niks moois aan die ogen en dat lelijke mondje.;)
    En haar foto's zijn ook niet erg bijzonder. Jammer dat zij er niet uit ging.

2. MvdW

MvdW Niet meer actief

Oooh gatsie Allison, kan er ook echt niets aan doen, maar vind haar ook echt een freak! Dat ze gekozen is door de jury begrijp ik echt niet!

London vind ik ook sterk in haar foto's.

Fo vind ik een mooie meid met die sproeten en dat korte haar staat haar juist super!

Kourtnie (de ietwat "vollere" meid) vind ik echt een hele mooie meid! Toch valt ze niet echt op.

Thalia vind ik ook een mooie meid (zij is met die brandwonden).

Sandra mocht van mij de allereerste aflevering er al uit! Bah arrogant @#$%^&*!!

Aminat heeft ook een mooi gezicht (die totaal niet op een golflengte ligt met Sandra).

Teyona is ook een mooie meid om te zien.

En dan Natalie (die de pirouette maakte op de catwalk), baalde eerlijk gezegd dat ze toch nog won. Vind haar niet zo sympathiek.

Celia (de oudste) vind ik niet een supermooie meid om te zien, maar blijkbaar hoeft dat ook niet bij ANTM.

En dan heb je nog Nijah, ook een mooie meid.

Van mij mag Thalia winnen! (dat meisje met die brandwonden, ik hoop dat zij nog een stuk zekerder van haarzelf gaat worden, maar ze heeft gewoon een mooi gezicht) en juist omdat ze die brandwonden heeft heb ik respect voor haar dat ze in bikini voor de jury durfde te verschijnen.

Oh ja ik heb de namen allemaal even op internet opgezocht hoor, wist ze ook niet allemaal meer.:)

3. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ik vind Allison juist wel wat hebben.
    Oke eerst denk je wel van hmm ziet er wat scary uit... Maar toch heeft ze iets moois over haar.

Celia: vind ik echt niet mooi ! Vind haar een vreselijk hoofd hebben. Een hele vreemde uitstraling

Thalia: is een mooie meid. Maar wat ik gewoon zo gek vind, is dat ze haar wel door laten gaan voor Antm....
    Het is natuurlijk vreselijk die brandwonden laten we dat voorop stellen. En het zou super zijn voor dr zelfvertrouwen dat ze hier sterker uit komt..
    Maar ze zeggen dan : ze kan er zelf niets aan doen , en waarom zou ze geen model kunnen worden omdat ze brandwonden heeft?
    Maar zeg eerlijk andere modellen moeten ook allemaal een ''perfect'' huidje hebben, dan kunnen ze nog zo mooi zijn maar als ze ontzettende pukkelbenen of armen hebben, of wat dan ook dan worden ze ook echt niet uitgekozen.
    En ook daar kan zo iemand vaak niets aan doen!
    Maar ondanks dat gun ik het die meid zeker hoor.

Fo: vind ik helemaal top!

London: ook absoluut niet mijn type

Kourtnie : wel leuke meid

De rest allemaal wel mooie meiden, weeet zo even niet precies meer wie wie is..

4. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

#44 Fladdertje, 5 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 mei 2010
    Ik vind ze allebei supermooi! Dat haar en de ogen van Lily zijn heel mooi. Die ogen van Allison vind ik ook mooi :D

Oh ja en Celia vind ik een engerd met een enge mond..

wie is er maandag trouwens uitgestuurd? Heb het gemist:)

5. namya

namya Niet meer actief

wat een achterbakse actie van celia.....
    waar eerst sandra het zwarte schaap was is dat nu celia, gadver die is toch wel heel erg....

6. ChristelAileen

ChristelAileen Actief lid

26 aug 2009
    348
    0
    0
    Ik vind die Celia zo lelijk. Ik kan er gewoon niets aan doen.
    Ze ziet er gewoon niet menselijk uit. Ik snap niet wat ze daar doet.

Sandra vind ik echt een b*tch. En ook niet mooi om te zien.

Allison daarintegen vind ik op een elfje lijken.
    Ze is niet heel sterk kwa foto's, maar ze heeft iets.

7. MvdW

MvdW Niet meer actief

Nou inderdaad, ik vond het ook een achterbakse actie van haar!!
    Het is toch logisch als je je zelfvertrouwen kwijt bent dat je dan gaat zeggen dat je naar huis wilt en als dan blijkt dat je een shoot goed doet en je krijgt je zelfvertrouwen terug vind ik het wel terecht dat je mag blijven!

Ben benieuwd hoe de rest van de groep hierop gaat reageren, kijk dus met smart uit naar volgende week! :D

8. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Die Celia die vind ik echt helemaal niks, ik vind haar absoluut niet mooi (ik moet elke keer aan lurge denken van de adams familie, die had ook van die overhangende wenkbrauwen :p) en nu gister die actie van dr ook nog!

Ik vond Allison in het begin een beetje creepy (dat kwam ook door die fascinatie voor bloedneuzen en de blik die ze erbij had) en mooi vind ik haar nog steeds niet, maar ze heeft wel iets liefs :)

Ik vind Fo de leukste, zo'n schattig koppie, met die sproeten en mooi om te zien, jammer dat ze niet wat langer was :( daardoor geloof ik nooit dat ze wint...

En Thalia vind ik heel erg dapper en geweldig dat ze mee doet, ik vind het jammer dat ze niet iets zekerder van zichzelf is en echt schijt heeft aan iedereen! maar ik vind haar niet de mooiste van het stel..

Teyona vind ik ook wel leuk :)

De rest zegt me niet zoveel of vind ik gewoon niet leuk :p

9. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ohja ik vind die Celia ook echt lelijk! En snap ook niet wat die daar doet. Wat een travestiete hoofd zeg...
    En ze denkt ook echt dat ze alles is. Ze begint echt arrogant te worden blegh..

Fo vind ik echt prachtig, Wat een mooi koppie zit daar op.

10. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Vind het jammer dat Sandra er niet uit is. Had het kortnie meer gegund, maar goed. Zal ook wel met het hoge sensatie gehalte te maken hebben dat ze er nog in zit zou het niet?

en die celia, idd wat is ze achterbaks zeg! En echt niet mooi om te zien! Vind haar ogen nog enger dan die van allison (al vind ik haar ogen eigenlijk wel mooi).

Deel Deze Pagina