Wat een vreselijke nachtmerrie!! Als dit maar geen 2e Maddie-verhaal wordt Amerika in de ban van ontvoering baby Lisa - Buitenland - AD
Dit is dus de reden dat ik 's zomers in de nacht nooit het slaapkamerraam van mijn zoon open durf te laten (hij slaapt aan de straatkant). Ze kunnen zo naar boven klimmen via de schutting die eronder staat. Verschrikkelijk dit!
vreselijk voor die ouders wat een nachtmerrie! ik hoop dat het meisje in gezonde en goede conditie terug bij haar ouders gebracht mag worden.
en dan te bedenken dat in Noorwegen of Zweden de baby's gewoon buiten slapen ik snap dat dat gezond is maar oh zo eng!
Pff, vreselijk!! Ik hoop dat Lisa snel weer gezond en wel thuis is bij haar ouders! Dit is toch elke ouder zijn/haar grootste nachtmerrie!
Ik hoop dat ik ongelijk heb en dat dit kleine meisje heel snel gevonden wordt, wat een nachtmerrie, maar toch geloof ik dat in 90% van dit soort gevallen de ouders er achter zitten!
Ik snap niet wat een vreemde met een baby wil? Als het al een vreemde is natuurlijk... Ik kan me bijna niet voorstellen dat iemand zomaar een kind meeneemt.
Ik heb dat dus ook. Ik heb bij dit soort berichten altijd gemengde gevoelens naar de ouders toe. Heel dubbel!
Zoals vaak in dit soort zaken hebben de eigen ouders of familie schuld aan de "verdwijning". In deze zaak lijkt het erop dat de moeder meer weet. Ze was idd strontbezopen, maar erger nog...ze is niet door de leugendetectortest gekomen! En ze is ook nog getrouwd met een andere man blijkt nu. En wat al helemaal verdacht is, is dat de moeder al ruim een week niet meer meewerkt met de politie en geen verklaring heeft of wil geven voor alle dingen die niet kloppen in haar verhaal. :x Kortom, iets is er niet pluis met dat mens. Ik vind haar ook heel eng overkomen, kil, enge ogen, brrrr. Hoop dat het arme meisje nog ergens veilig en wel in leven is......