Ja, in de zuidelijke staten zijn ze erg conservatief en gewoon racistisch. Echt niet normaal. Alhoewel, Pensylvania 70 tegen 30.
CNN 174:49 NED1 165:37 Voorspelling NBC: 175:70 (zal aan texas ook liggen, grote staat en voorheen bush aanhangers)
Ik kijk alle websites door, de BBC en ABC zijn het meest snel. CNN heb ik al gesloten op de streaming na, als ze gaan schreeuwen weet ik dat ik ff moet kijken. Ik vind NL1 maar slecht, had veel beter gekund...
Ja die interviews zijn redelijk saai. Ik vond de filmpjes van Obama en Martin Luther King eerder op de avond veel inspirerender........uiteraard.
Ik vindt die interviews ook vreselijk saai... CNN houdt me in ieder geval een beetje wakker! Florida wordt nu geteld, obama staat voor, texas wordt ook geteld, mc cain staat daar voor. Maar het zier er erg goed uit voor obama....en ik hoor net dat we het definitief over een uur al kunnen weten! bye bye mc Cain
ZWAAI. duim. Ik ben te lui om de kanaal te verzetten, ab ligt nog in de kamer, Haha. Is op tv hetzelfde als stream internet? Er is daar nu een vrouw aan het preken, Met een uur al? I HOPE I HOPE.
hier staat het nog 194:69 (CNN) pff vindt het wel spannend hoor hebben jullie die menigte gezien in chicago? WOW!
Het kan niet meer mis gaan 271 kiesmannen voor Obama volgens de peiling. Obama wordt dus de nieuwe president van Amerika =D> \/
Ja, mooi he, toen Obama ineens naar 134 schoot kwam er lawaai af zeg. Mijn vriend en kat keken geergerd wakker op. Haha. Cnn loopt iets achter, ben nu ABC aan het kijken, deze zend live uit.