WAAR ZIE JE DAT? Of zijn dat de peilingen die ze steeds door geven? ABC kijk ik op de laptop, heb hem naast NL1.
werd net verteld op NL1....als obama florida en california binnenhaalt is het onmogelijk voor mc cain om nog te winnen! ABC is inmiddels gevonden
Dat zei rick nieman op ned1. Want Obama had, ik weet niet meer welke staat, hoogstwaarschijnlijk gewonnen....
Haha, zit ik de hele tijd NL1 te kijken, ben even op de toilet en dan vertellen ze de leuke dingen,. Eikels. Ik geloof dat in de voor peilingen obama met 360 kiesmannen zou eindigen. OBAMA IS THE MAN, ole ole....
Ja cnn en nl1 lopen iets achter maar die gaan ook voor de kwaliteit vd uitzending! Dus ik ga nu ook maar cnn kijken!
Teletekst zegt 202 tegen 75, maar die lopen zowieso achter natuurlijk Laatste peiling Nl1: 202 tegen 75 hahaha teletekst loopt dus voor hihi
Nou dames, Ik word moe, ik ga zo lekker tegen mijn vriend aan kruipen en NL1 kijken. DUIMDUIMDUIM dat obama wint. *duh*.... Welterusten, :springt nog 1 keer voor OBAMA:
Hier hetzelfde hoor. Vond het heel erg gezellig met jullie vanavond/vanacht. Slaaptrusten en morgen met een nieuwe president wakker worden (ok, we moeten natuurlijk nog even wachten tot en met januari, maar toch)