Amerika Kiest!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Xmas06, 4 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Go Obama! :D

2. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Ik ben ontzettend blij dat Barack Hussein Obama heeft gewonnen. De eerste zwarte president, geweldig WAUW! Ik ben ervan overtuigd dat hij het heel goed gaat doen, en dat hij veel gaat veranderen in het land.

Want laten we eerlijk zijn, de ellende die Bush ervan gemaakt heeft, wat een vreselijke man is dat toch.

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Voor de mensen die het helemaal geweldig vinden dat hij gewonnen heeft, kunnen die mij vertellen wat het nou eigenlijk voor ons Nederland uit maakt dat hij heeft gewonnen ? :(

Ik bedoel die man is Tegen Abortus, hij is tegen homo huwelijken etc ... en tuurlijk heeft hij ook goede punten, maar waarom alleen naar de goede punten kijken ?

4. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

:-s

Als je een paar posts terug leest heb je het antwoord waarom sommige mensen blij zijn :(

5. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Jij noemt 2 punten op waar jìj het niet mee eens bent, maar mss is een ander het daar wèl mee eens? Van mij mag bijvoorbeeld in Nederland abortus ook wel ter discussie worden gesteld, en dan vooral het aantal weken tòt wanneer er geaborteerd mag worden. Maargoed, dat Obama tegen dit soort dingen is, is alleen belangrijk voor Amerika inderdaad, maar Amerika heeft ook een zeer grote vinger in de pap vwb de wereldproblematiek en in dat opzicht hebben wij zeker wel te maken met wie er president in Amerika wordt...Voor zover ik het goed heb begrepen had mcCain op dezelfde voet doorgegaan als meneer Bush en we weten allemaal wat voor zooitje die er van heeft gemaakt....

6. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

excuus overheen gelezen :oops:

7. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

kan gebeuren :p

8. LindaEjimofor

17 mrt 2008
    44
    0
    0
    Ik vind het ook goed dat hij gewonnen heeft.
    Het enige waar ik ontzettend kriegelig van wordt is dat ze het op CNN ( en de meeste andere nieuwsprogramma`s
    in elk interview/programma ) er elke keer over hebben dat hij de " eerste Afro-Amerocam president " is.
    Ik snap dat het het een " historisch " moment is , maar Obama is meer dan zijn kleur en afkomst alleen , en meer Amerikaan dan arnold schwarzenegger die in een interview wel gewoon Amerikaan wordt genoemd.

Deel Deze Pagina