Black Donor's Sperm Mistakenly Sent To Neo-Nazi Couple Eigenlijk is het echt diep triest dat er nog steeds mensen met deze gedachtes zijn en voor het kindje vind ik het helemaal zielig. Toch moest ik even grinniken en schoot 'karma is a bitch' door mijn hoofd
Ik moest bij de titel ook wel even lachen, maar toen ik las wat de moeder over haar eigen kind zegt.. Tjee
Wat een zieke mensen, deze hadden nooit een kindje moet krijgen. Afschuwelijk hoe ze over het kindje spreekt.
De link doet het de ene keer wel, en de andere keer niet. Denk dat meer mensen hier last van hebben. Hierbij een kopie van de tekst, en de foto van de engerds ; ANN ARBOR WPXD-TV reported an Ohio woman wants to burn a cross in front of Chicago sperm banks office after claiming she was inseminated with a vial from what she called a ghetto monkey (racist slur for African-American) donor despite ordering a vial from a white donor. http://stuppid.com/wp-content/uploads/2014/10/molly-cram-boyfriend.jpg Molly Cram says her now two-year-old daughter, Watermelon, has caused major problems with her beliefs. The neo-Nazi community dont want me now. My daughters a disgusting little half-breed with baboon lips and shes going to hell cause she aint pure. But part of me still loves that little half-human, cause shes mine and all, but this aint good. Her boyfriend, John Steelhammer, broke it off with the mother. I love Molly even though shes now, technically, a n**ger lover, but you know how stupid I look in all this? I didnt want to tell my white brothers I was shooting blanks, so now they think my girl was cheating around on me with a spear-chucker. My life is really stressful right now. In April 2012, Molly was wrongly inseminated with a vial from donor No. 330, an African-American man. The sperm bank did send a letter of apology and refunded her money, but Cram says she thinks the mix-up was intentional. I know that bank giving me a black sperm was a secret plot to embarrass the white race. But these milk duds are going to feel the force of white power. Im burning a cross and thats just the start. Hail Hitler!
Oh thanks! Wat een walgelijke mensen hoor. Zouden echt geen kinderen mogen krijgen. Zo zielig voor dat meisje. Ik hoop dat het een hoax is.
Oh laat het idd en hoax zijn! Vreselijk! Ik kan gewoon niet geloven dat dit waar is. Zo wel, dan hoop ik dat dit kindje ergens anders op gaat groeien. Er zijn heel veel stellen die dit kleintje wel heel graag een fijn thuis zouden willen geven en zo hun wens uit te laten komen!
Mensen, niet alles wat je op internet leest is waar he! Kijk ook even goed naar de naam van de site stuppid.com is zelfde soort site als speld.nl , satirisch dus. De verhalen die ze publiceren zijn wel gebaseerd op echte verhalen, maar het verhaal zelf is gewoon verzonnen. Deze lijkt gebaseerd te zijn op het verhaal van het lesbische stel, dat een donker kindje kreeg en toen de spermabank aanklaagde. Lang niet zo extreem dus
ik hoop dat het een hoax is of anders wens ik paar mensen echt het verschrikkelijks toe wat er maar bestaat :x
Ik hoop dat het een hoax is en anders mogen ze die idioten wat mij betreft uit de ouderlijke macht zetten. Dat zijn geen kinderen waard...
Ik mag toch hopen dat dit kindje uit huis wordt geplaatst! Als je moeder je half mens noemt.... dan denk ik niet dat dat de beste plek is voor een opgroeiend kind
Ik vind het ook echt erg van de sperma bank . Buiten dat het erg is wat hun zeggen , heb je als vader recht te zwijgen tegen de buiten wereld over de sperma donor en te pronken als vader . En het pas tegen je kind te vertellen wanneer je dat zelf wilt . Ik vind dit wel een erge fout
Ik zou ook echt niet blij zijn als wij ooit een 3e kindje willen en het niet meer lukt via m'n eigen vriend en we voor een donor zouden kiezen (we zouden het niet doen want hebben al 1 kindje en de 2e is onderweg) en we dat gewoon stil willen houden voor zowel broer/zus en de buitenwereld en het kindje is ineens donker!!
Kijk nou eens verder, ook naar de titels van de andere 'artikelen' op deze site. Deze hele site is een 'hoax'. (humoristisch bedoeld).