Amerikaans buffet tips gezocht!

Discussie in 'De lounge' gestart door jannn, 31 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.719
    113
    Hoofdgerecht: gumbo (nooit zelf gemaakt of geproefd, een stoofschotel met garnalen en vlees uit regio New Orleans). Of anders Tex Mex (Texas, denk idd tortilla's/taco's, guacamole, maïskolven) surf & turf salade (Californië), Poké bowl in een grote schaal (Hawaii), meat loaf (heel makkelijk te maken, en je kan het er leuk uit laten zien, groene salade erbij en klaar) Verder is heel Amerikaans natuurlijk veel bbq inclusief coleslaw of Kentucky fried chicken achtige kip, maar dat lijkt me praktisch minder uitvoerbaar zo te horen.

Verder heb ik in Amerika vooral Indiaas, Italiaans, Vietnamees, vegan en de rest van de wereld gegeten, dus als je het stadsleven wil imiteren zit je altijd goed ;)

Qua toetje zou een gebakken cheesecake toepasselijker zijn dan een dr oetker kwarktaart. Zonder vriezer kom je denk ik idd al snel uit op baksels en fruit. Je kan ook chocolate chip of oatmeal cookies maken voor bij de koffie. Of je maakt bubble tea, dat was daar ook een tijdje hip, en de bolletjes zijn te koop bij de Aziatische supermarkt.

2. Essie3

Essie3 Niet meer actief

Als toetje wafels met als topping fruit of stroop

Deel Deze Pagina