welke tweede naam past goed bij Marijn?en welke bij marloes? Ik weet dat 2/3e namen vaak bij vernoemingen is, maar wij vinden het gewoon leuk staan...
Ik vind ook dat tweede namen niet per sé een vernoeming hoeven te zijn hoor. Onze zoontjes hebben ook allebei twee namen, en ook omdat wij dat mooi vonden - en handig, ivm de post, mocht je meerdere kids (of andere personen in het gezin) hebben die met dezelfde letter beginnen. Ik denk aan... Marloes Kiara / Kiana Marloes Rowena Marloes Sophie / Sofie Marloes Elin Marloes Rianne Marloes Noëlle Marloes Lisanne Marloes Isabella Marloes Annemiek Marloes Ellemieke Marloes Loïs Marloes Donna Marloes Maria Marloes Yvet(te) Marloes Yvon(ne) Marloes Maylin Marloes Ayla En Marijn, willen jullie die naam voor een jongen of voor een meisje gebruiken? Ik ken namelijk een jongens-Marijn en een meisjes-Marijn. Het kan dus allebei. Maar ivm tweede namen verzinnen, dan weten we aan welk geslacht we moeten denken.
Marloes Jolijn Marloes Jolien Marloes Karlijn Marloes Florine Marloes Feline Marloes Céline Marloes Renske Marloes Josephine Marloes Ariane Marloes Charlotte Marloes Lilian Marloes Esmée Marloes Naomi Marijn Olivier Marijn Tobias Marijn Lucas Marijn Florian Marijn Julius Marijn Jonathan Marijn Joachim Marijn Fabian Marijn Elias Marijn Lennart Marijn Matthias
Wat leuk dat je Marloes als naam op je lijstje heb staan! Ik heet zelf Marloes, heb helaas geen tweede naam voor je lijstje. Ik weet wel dat als ik een tweede naam gehad zou hebben dat het Aniek od Daniek geweest zou zijn. Mag ik vragen waarom jullie kiezen voor Marloes (Marijn is trouwens ook erg mooi) lfs Marloes
Ik vindt marloes een leuke hollandse naam. En je hoort hem niet zo vaak meer. Of het deze naam 100 % zeker wordt weet ik niet maar staat wel hoog op t lijstje. Zit ff te dubben met die tweede naam erbij.
Marloes Elianne Marloes Jolé Marloes Laurien Marloes Annabel Marloes Lian Marloes Daniëlle Marloes Judith Marloes Edith Marloes Lonneke Marloes Jetske Marijn Jochem Marijn Jasper Marijn Matthieu Marijn Wessel Marijn Jannick / Yannick Marijn Joram Marijn Caspar Marijn Lukas Marijn Matthias Marijn Daniël Marijn Jonathan Marijn Christian