Wij wilden ook een internationale naam en toen kwamen we uit op Jennifer. Is goed af te korten naar Jenny of Jen. Jennifer's 2e is Dylan. Vinden wij erg stoer en is in Amerika gebruikt voor meiden, maar in NL nog niet dacht ik. Ik vind zelf Violet heel cool, al ben ik bang dat veel mensen het verkeerd gaan uitspreken. @Caruli: wil je ook zeggen wat jullie jongensnaam is? Ben wel benieuwd. Wij moeten nog een leuke jongensnaam voor onze 2e
Oh en Siena vind ik ook echt heel leuk! Maar die was al genoemd... Anders Layla? (uitgesproken als Leela, zoals in dat liedje) Of River, Rose, Bella, Peyton.
Aimée Alice Amy Aubry Audrey Caitlin / Cait Cailin / Caylin Caylee Hayden Kate Kayleigh Keira Kyra Lynn Maj / Mai Mayra Megan Mira / Mirah / Myra Moira Naim / Naima Shana / Shanna Shara Stella Taina Utah Greep uit ons lijstje
Wij hebben een Jayda Alexis. Mijn man is engels en vind de engelse namen echt niets dus vandaar twee amerikaanse namen. Als alternatief hadden wij ook Kenya, Morgan, Brooke, Alexa, Skylar, Taylor enz.
Hoi meiden. Wij zijn eruit, we hebben nu een jongens en een meisjesnaam Ben benieuwd welke we kunnen gaan gebruiken