Met nog maar heel kort tot de uitgerekende datum hebben wij nog twee namen over. Wij hebben al een zoon Sep. Nu twijfelen we tussen Sofie en Nouk. Een naam die je wellicht te vaak hoort en een naam die je weinig hoort. Spelen we op safe of gaan we voor out of the box?
Ik ben niet kapot van de combinatie Sep & Sofie, klinkt voor mij een beetje als een stripboek of een cartoon. Nouk zou ik even aan moeten wennen maar wel leuk kunnen vinden denk ik.
Sofie!! Ik zou adviseren niet out-of-the-box te gaan om het out-of-the-box gaan haha! Snap je? Succes!
Sofie is een super leuke naam, maar bij sep is het in mijn ogen een beetje jut en jul, sep en soof. Nouk klinkt mij erg lomp en somber in de oren. Dus ik zou verder zoeken...maar dat is mijn mening...
Ik vind ze eigenlijk allebei kei leuk! Wat je zegt, Sofie hoor je wat vaker en Nouk is wat meer bijzonder. Ik snap dat je niet kunt kiezen ,zou ik ook lastig vinden... Ik vind Sep en Sofie niet jut en jullig, ik vind dat meer van Sep en Nouk vanwege de een-lettergreep. Ik zou daarom voor Sofie gaan, maar ik vind niet dat Nouk perse niet kan, (kan je het nog volgen haha) Misschien is Sofie ietsje mooier als je 50 bent? Succes met de laatste loodjes!
Nouk, zeker bij Sep! Ik vind twee dezelfde beginletters echt niet mooi samen.. (Zeker niet als er misschien een 3e, 4e, 5e, etc. komt, dan vind ik het gek als die naam/namen niet ook met een S begint/beginnen. Wordt dan wel erg lastig of in elk geval specifiek namen kiezen.
Sophie vind ik mooier dan Sofie bij Sep. Leuk dat de letter P weer terugkomt. Zelf zou ik kiezen voor Nouk (of Nouke/Noeke).