Hallo! Ik ben op zoek naar een 2e of 3e naam voor ons kindje, en we willen deze vernoemen naar Jan en Leo. Heeft iemand van jullie misschien een idee? Ik vind veel namen zo ouderwets namelijk!
Jan: - Arjan - Jannick - Jannes - Jean - Florian - Silvian - Tobian - Johan Leo: - Leon - Lou - Lowie
Ik dacht ook meteen aan Leander of Leandro (zoals hierboven al staat). Lennert-Jan of een andere dubbele naam is wellicht ook een optie. Veel succes met kiezen, het valt niet mee he
Gecombineerd misschien Léan of Léano voor een jongen, voor een meisje Leanne? Los van elkaar Leo = Leon / Ole / Leno / Lee / Lio / Neo / Eloy Jan = Jano / Jani / Nan / Jian / Gian / Kian / Kyjan / Jóan / Jowan / Juan / Jean / Jarn / Jarne / Janno Leo = Lea / Leto / Léonne / Cleo / Léone / Leonie / Leonore / Leonora / Leona / Leola / Loé / Jolé Jan = Janne / Janna / Jannah / Jana / Jante / Janthe / Liljana / Jane / Janessa / Shanne / Janet / Jani / Janou / Jeanne / Jean / Jian / Janine / Janneke / Jannike / Dian / Dyjan / Lian / Lyjan / Elian / Elianne / Vianne Zoiets?