We hebben toch weer geen idee welke naam het gaat worden, maar ik ben wel benieuwd welke namen jullie het mooiste vinden voor het zusje van maiL en aniN (omdraaien) Alvast bedankt! O en andere suggesties die in dit rijtje passen zijn ook welkom!
Waarom twijfelen jullie over Elena? Fantastisch mooie naam. Sari vind ik ook mooi maar wel erg in thema (2 lettergrepen, a en i).
Ik vind het allemaal mooie namen, moeilijk te kiezen! Elena en Feline vind ik wat klassieker. Mara en Ella zijn lieve, zachte namen. Bij Liv, Sari en Alix zie ik een stoer meisje. Dus het is maar net wat je wilt. Ik vind Alix eigenlijk wel heel gaaf en origineel!
Alix gestemd. Erg leuk! Zou ik zelf voor kunnen kiezen. Op nummer twee Elena. Feline en Liv vind ik te populair. Liv vind ik ook gewoon niet zo leuk. Zou eerder voor een langere naam gaan met dit als afkorting/roepnaam. Bijvoorbeeld Olivia etc. Bij Sari denk ik gelijk aan een jurk. Misschien Saar of Siri?
Wat grappig. Wij (en mensen om ons heen) vinden Feline juist het minst goed passen bij de namen van onze andere kinderen Elena is de favoriet van mijn vriend, maar het doet mij eigenlijk meer denken aan een russische blonde vrouw Heel gek haha. Mijn verwachting is trouwens dat het, net als de andere dames in onze familie, een pittige meid wordt Geen rustig, stil meisje Dus misschien is het leuk om daar een beetje rekening mee te houden wat naamkeuze betreft. Nadeel bij Liv is dat het niet heel lekker loopt met onze achternaam
Ik geloof dat mijn voorkeur uitgaat naar Alix of Mara. Vriend vindt Alix alleen minder leuk doordat ie de uitspraak "gek" vindt. Zo lastig!
Ik vind Elena het leukst. Liv en Feline zie ik hier te vaak voorbij komen en de andere namen zijn gewoon prima.
Ella! Lief, maar toch ook best een tikkeltje stoer in mijn ogen. Ook 4 letters en twee lettergrepen en internationaal uit te spreken. Alix vind ik wat dat betreft ook leuk, net even stoerder. Maar ik kan mij wel vinden in wat jouw man zegt m.b.t. de uitspraak (ik krijg hem beroerd mijn mond uit haha). Mara, vind ik wat dat betreft te Hollands Liv, ook best ok! Maar je geeft aan dat die niet zo lekker loopt i.c.m. achternaam Feline, mooie naam (ben bevooroordeeld haha) maar past niet zo Elena, ook mooi, maar wat mij betreft een ander 'soort' naam Sari, vind ik wat te kinderlijk door de -i aan het einde, Sara/Sare wel mooi
O ik snap je helemaal! Die associatie heb ik ook! Sari vind ik wel lekker pittig! Net als alix. Feline houd ik niet zo van. Liv, alix, sari en Ella vind ik allemaal leuk!
sari zou ik in elk geval niet doen! dit is een hindoestaans kledingstuk dus je hebt grote kans dat ze ermee gepest gaat worden.
Ik zou absoluut voor Sari gaan. vind ik echt een hele leuke naam. @Cherelles: kan me niet voorstellen dat kinderen op de hoogte zijn van de hindoestaanse kledingtends, dus dat pesten zal wel meevallen
Moeilijk! Bij miaL en aniN vind ik het wel leuk als er in de andere naam ook een A en I zitten, maar niet dat die dan ook eindigt op A, anders wordt het zo jut en jul. Dus heb op Sari gestemd, vind die drie het mooist klinken bij elkaar. Los daarvan vind ik Feline ook wel mooi klinken bij jullie andere twee kinderen, maar vind de naam zelf een heel andere categorie dan de namen die jullie al hebben (en hij is nu zo gehypet). En Mara vind ik zelf een mooie naam Maar dat vind ik dus te jut en jul