Ik vind het eigenlijk best een lastige naam om een 2e naam bij te verzinnen. De namen die in normaal gesproken mooi vind als tweede naam (Julius, Benjamin, Olivier) vind ik in dit geval wat minder mooi. Daarnaast zou ik geen S of M doen. Misschien iets in de trant van: Seppe Lutein Seppe Ole Seppe Tobias Seppe Jonas Seppe Jules Seppe Rover Seppe Finn Seppe Ruben Seppe Victor Seppe Noud Seppe Pepijn
Waarom niet gewoon één naam? Ik zou alleen voor meerdere namen gaan als je niet kan kiezen/vernoemen/doopnamen.
Ben ik het wel een beetje mee eens, ja Maar wat ideetjes: S.eppe Alexander S.eppe Merijn S.eppe Leander S.eppe Tobias S.eppe Thomas S.eppe Leonard S.eppe Olivier S.eppe Roderik S.eppe Diederik S.eppe Florian S.eppe Waldemar S.eppe Christopher
Ik ga ook twee namen doen en voor ons is de reden dat als hij/zij zijn/haar naam niet leuk vindt nog kan switchen naar de tweede naam.. Vinden ze die ook niks hebben ze pech 🙈 En wij vinden het mooi staan. Ieder zijn ding.
We zijn vandaag, met 35 weken zwangerschap gewisseld van naam omdat de naam die we hadden een twijfelgevalletje bleef. Waren al een poos op zoek, heel veel namen gezien en gehoord, veel wat we leuk vinden, maar niet als eerste naam. Doordat ik zoveel namen heb gezien weet ik het voor de tweede naam nu even niet meer. Hoop dus vooral dat er suggesties langskomen met oude favorieten die fijn blijken te combineren! N.B. Oudste heeft ook een tweede naam, ik vind het leuk om op die manier nog meer leuke namen te kunnen gebruiken!
Bij Seppe kan heel veel bijvoorbeeld: Seppe Benjamin Seppe Camiel Seppe Daniël Seppe Elias Seppe Fabian Seppe Frederik Seppe Hugo Seppe Jelte Seppe Laurens Seppe Leander Seppe Lorens Seppe Maarten Seppe Martijn Seppe Matthijs Seppe Michiel Seppe Niels Seppe Tijmen Seppe Tjeerd Seppe Valentijn Seppe Wessel Seppe Walter Seppe Wietse