Hallo, Wij verwachten een tweeling: nu vonden wij de namen Anna en Maria mooi bij elkaar staan. Wat vinden jullie daar van. En wat als doop naam? Wat staat er mooi bij? Anna Leonore Jeanne Maria Amelie Josephine Of hebben jullie leukere opties
Erg mooie namen. Persoonlijk vind ik Maria iets té klassiek en zou ik eerder kiezen voor Julia of Sophia maar dat is een kwestie van smaak. Ik vind ze verder erg mooi bij elkaar passen hoor.
Anna vind ik mooi maar Maria vind ik echt vreselijk ouderwets. Ik ken eerlijk gezegd alleen maar twee Maria's die op het kamp wonen... andere ideeën bij Anna: Anna en Sophie Anna en Jasmijn Anna en Julia Anna en Isabel Anna en Jolijn
Ik vind Anna prachtig, Maria vind ik iets te bijbels maar verder niks mis mee. Wat vind je van Martha of Marta?
ik zou van Maria, Mia Mira of Mila maken. Anna heel leuk trouwens! Alleen Maria vind ik een beetje ouderwets en inderdaad erg religieus. Je kan voor Anna ook Maria als doopnaam gebruiken Anna-Maria klinkt beter naar mijn idee als Maria apart. maar dat is natuurlijk ieders mening. als jullie het mooi vinden zo zeker doen!! iedereen gaat vanzelf aan de naam van je kleintje passen en is een associatie die iemand met de naam heeft zo weg.
Of Marie? Is toch net wat minder bijbels/katholiek. Ik vind Marie erg leuk, ook naast Anna (beide twee lettergrepen, andere eindklank). De andere namen die je erbij wilt geven vind ik heel mooi.
Maria / Marie vind ik supernamen. Anna vind ik aan de "tuttige" kant, niet mijn smaak. Maria/ Marie & Pien
Sorry maar ik denk dan echt gelijk aan Anna Maria koekoek. Het ouderwetse spelletje. Zou 1 van de twee Namen dus veranderden.
Ik had dezelfde associatie met deze naam combinatie. Ik vind hun tweede namen veel mooier! Leonoor en Amelie. Maar dat is een persoonlijk smaak.
Helemaal mee eens!! Vind Anna en Maria ook wel mooi ... maar die andere zijn unieker en ... nog mooier Ik zou het gewoon omkeren, haha Leonoor Anna Amelie Maria
Ik zocht ook bewust een alternatief in de bijbelse richting, maar dan wel net íets minder dan Maria. Maria is voor míj de nummer 1 vrouwelijke bijbelse naam.