Amerikaanse koelkast, welke heb jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door Deedee91, 16 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.607
    8.358
    113
    Vrouw
    Het is dan iig nog een ervaring met Inventum.
    En dan komen we alsnog regelmatig vriezer ruimte tekort. Ik denk erover om nog een losse vrieskast aan te schaffen. Maar het is maar net waar je behoefte aan hebt. Ik vries graag restjes/brood in.

2. Suzie01

Suzie01 Niet meer actief

wij hebben al jaren een Samsung, in het oude huis met open keuken stond hij op een muurtje, nu helaas geen water aansluiting meer, hij staat nood gedwongen in de huiskamer nu. In de inbouw keuken zit een koelkast met vrieskist en eigenlijk zijn die groot genoeg maar wij bestellen nog wel vaak bij de mega foodstunter en vlees / vis alles past in de vriezer het is een heerlijke koelkast.
    Soms heb je 2 liter flessen die niet in de deur van een gewone koelkast passen en die gaan allemaal met gemak in de amerikaan.
    We hebben nu eigenlijk teveel in huis maar ik kan nu wel bij een aanbieding leuk in slaan omdat we alles kwijt kunnen.

En een amerikaanse koelkast is goedkoper in stroom verbruik veel beter geisloleerd als een normale koelkast.

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Dit is die met dispenser die een vriendin heeft. Wij hebben hem zonder, ook zonder dat ding aan de deur enzo. Ik zoek even op die wij hebben.
    Deze: https://www.inventum.eu/vrijstaand-witgoed/koelen-en-vriezen/skv0178r/#product-2

citroenrasp vindt dit leuk.
  4. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ik heb een daewoo (zonder water dispenser). We hebben die erbij gekocht omdat onze koel/vriezer toren te klein was. Qua koelkast ruimte zitten we nu heel goed, echt geen plaatsgebrek maar qua vriezer ruimte is het nog steeds puzzelen. Ik vind de vriezer ruimte in een amerikaanse koelkast echt tegenvallen.

Zonnestralen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina