Hoi dames. Ik ben wat inspiratie aan het opdoen voor namen. Ik heb nogal een kritische man haha. Lauren is zijn en mijn favoriet. Dus degene bij wie deze naam ook in hun lijstje staan. Welke jongens en meidennamen hebben jullie nog meer? Thanks
Ik zou graag willen weten wat de favoriete namen zijn van lezers die dezelfde smaak hebben als ons.. Om ideeen op te doen voor een naam voor de tweede.
Ik heb 't zelf niet op het lijstje maar vind Julian, Nathan of Ruben er voor een jongen mooi bij en Daniek of Julie voor een meisje. En Sarah en Hannah. Of Alex of Benjamin voor een jongen?
Bedankt voor de namen tot zover! @ lonneke jasmijn en ninthe vind ik mooi @ behalve hannah vind ik alle namen mooi @ moaatje romee en babet vind ik mooi
Wij hadden op het lijstje: Julie, Janelle, Lauren, Maura, Dani en Deanna. het is de eerste geworden. Jongensnamen: Thom, Thys en Danny (naar Dennis vernoemd) verder kwamen we niet
Anna, Carlijn, Nienke, Marit, Ella, Eva, Hanna, Emma, Sara, Marije. Mijn lijstje, Lauren staat er ook tussen .