Welke naam is leuk voorr bij de 4e die er ook bij past: Sophie Esmee Pieter ..... We willen niet weten wat het wordt, waardoor we nog even moeten broeden op wat namen incl. 2-3e namen Al hebben we genoeg inspiratie! maar die voornaam.... Kom maar door...
Milou Tessa Lieke Yara Mette Emma Anne Anna Isa Fedde Thije Lucas Milan Otis Vigo Aaron Floris David Ruben
Nr. 1 en 3 hebben een ie in hun naam, leuk als nr. 4 net als nr. 2 een ee er in kan hebben. Met die gedachte (ee of klank van ee): - Eelke - Elin - Eline - Elise - Amélie - Emi - Evi/Eva - Celia - Marleen - Eelco - Emiel - Elias - Leendert - Stefan - Steven En ideaal zou ook nog met zes letters en twee lettergrepen zijn. Geerte, Heleen, Loreen maar geen idee of dat qua naam op zichzelf wat is. Of Veerle (die vind ik er wel erg mooi bij!). En Stefan of Steven dus. Maar voor een jongen vind ik bv. Floris of Pepijn er veel beter bij passen.
Sophie Esmee Pieter & Fleur Sophie Esmee Pieter & Lennart Sophie Esmee Pieter & Tessa Sophie Esmee Pieter & Benjamin Sophie Esmee Pieter & Feline Sophie Esmee Pieter & Jesper
Meisje Iris Linde Veerle Vera Mara Nora Isa Merel Yara Bente Daphne Sarah Nina Maud Floor Stella Lena Jongen Hidde Melle Guido Simon Tygo Casper Thomas Jochem Hugo Oscar Laurens Pepijn Tijmen Abel Derek Jasper Lucas Roan Stefan Lennart
Onze dochter J was Joep geworden als ze een jongen was. Leuke naam, past goed bij Pieter en de meisjes!
Sophie, Esmee, Pieter en... ..Emma ..Nienke ..Lize ..Ilse ..Britt Sophie, Esmee, Pieter en... ..Lucas ..Joris ..Noud
Ik zou gaan voor een naam met 2 lettergrepen en 5 letters. Sophie en Pieter hebben 6 letters en Esmee heeft er 5, dus dan vind ik 5 mooi, haha. Voor een jongen vind ik David of Jonas er heel leuk bij staan. Boris, Douwe, Fedde, Ferre, Jacob, Jesse, Jurre, Kevin, Lasse, Lucas, Maxim, Milan, Nando, Oscar, Ramon, Rowan, Ruben, Thimo Voor een meisje ga ik voor Hanna of Malou. Amber, Anouk, Bente, Chloë, Donna, Femke, Fenna, Fenne, Flore, Janou, Jente, Laura, Lotte, Madée, Marit, Meike, Merel, Milou, Minou, Minte, Pippa, Rhodé, Romée, Tessa, Tirza, Yentl
Marthe Myrthe Lisa of Eliza Janne Anna of Hannah Charlotte Lotte of Lotta Juta Simon Lukas Alexander Laurens Seppe Maxim Abel Thomas
@Anoukskie: Ik kan dus serieus niet tellen… Vergeet de opmerking over aantal letters in mijn vorige post… En qua namen dan de namen met vijf letters ipv met zes.
Sophie, Esmee, Pieter en.. .. Tamar ♡ Lois Jonna Mila Eva ♡ Anne .. Hugo ♡ Daan Martijn Milan ♡ Raf Die met een hartje vind ik het leukste