Hoi! Wij gaan over een paar weekjes naar de VS echt super veel zin in! Ik ben ondertussen al in NL rond aan het kijken oor positiekleding omdat m'n broeken niet lekker meer zitten. Maar ik vind de collectie in Nederland niet zo groot en niet zo leuk. Dus. Wil graag shoppen n de VS!!! Iemand tips van leuke winkels met positiekleding? Sowieso gaan we langs de gap natuurlijk (überhaupt om babykleding te kopen ) maar verdere tips zijn zeer welkom!!!
Enige die ik weet is Pea in a Pod, heb ik een paar bh's gekocht toen we daar nog woonde. Heb er geen positiekleding meer gekocht, met 14 weken vertrokken we weer naar Nederland. Vond de kleren er en wel leuk uit zien.
Ik heb bij Macy's wat positiebroeken van Jessica Simpson ( ofzo ) gekocht. Google even of er een maternity winkel in de buurt van je verblijf zit! De GAP heeft hele leuke babykleertjes, en ik vond Century21 ook helemaal geweldig maar die zit alleen in New York ( outlet met merkkleding )
Ik woon niet in Amerika, maar in Canada, maar volgens mij zijn zowel Motherhood Maternity en Thyme Maternity ketens die in beide landen bestaan. Ik vind de kleding daar leuk, dus misschien een idee? Veel plezier!
Ik heb positiekleding in de outlet bij motherhood maternity gekocht, voor leuke prijzen. Ook Macy's heeft weleens leuke aanbiedingen. A pea in the pod vond ikzelf nogal prijzig. Veel shop plezier!