Amerikaanse scouting laat jonge homo's toe.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Aszz, 24 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Maar weer laat je hiermee zien dat jij het niet serieus neemt, die vrouw die op vrouwen valt hoeft toch niet meteen een oogje te hebben op jou? Als jij in een cafe zit en er zitten daar hetero mannen, denk jij dan werkelijk waar dat al die hetero mannen alleen maar naar jou kijken? Natuurlijk niet, dat doen die lesbische vrouwen dus ook niet.

En tja, als je dan als man zijnde merkt dat er een homo in je team zit, dan zou ik dus maar geen zeepje laten vallen als je aan het douchen bent :D

2. Triskele

Triskele Niet meer actief

mensen mensen LEES toch eens even, ik zeg juist dat ik ze HETZELFDE behandel als een hetero (jullie behandelen ze juist anders, want wanneer een jongen met je dochter wilt douchen mag dat niet maar als een meisje die meisjes leuk vind dat wil dan mag het ineens wel terwijl ze dus net zo goed dezelfde intenties als een jongen KUNNEN hebben, ik zeg niet dat het altijd zo is maar het KAN wel, dat is dus positieve discriminatie), een hetero jongen mag ook niet met mijn dochter douchen als ze 14 is dus een meisje wat op meisjes valt OOK niet, mannen kijken anders naar vrouwen wanneer ze hetero zijn dan wanneer ze bv homo zijn, net zoals een lesbische vrouw anders naar een vrouwenlichaam kijkt dan een heterovrouw. Ik behandel je precies op welk geslacht je valt, val je als meisje op meisjes dan mag je niet met meisjes douchen en val je toevallig op jongens dan mag je niet met jongens douchen simple as that, of vinden jullie het prima als je dochter op 12 jarige leeftijd zit te vozen met iemand, ik niet of dat nu een meid of een jongen is, boeit me niet zoveel wat dat dan is het heeft juist DEZELFDE consequenties)

Zoiezo vind ik openbaar douchen helemaal niets en zal ik zelf ook niet doen en mijn kinderen hoeven dat ook niet te doen als ze dat niet prettig vinden.

Nu houd ik er lekker over op, genoeg over gezegd doen jullie lekker wat je wil, als jullie alleen maar naar geslacht kijken is dat prima, ik kijk naar geaardheid, ik ga niet met een hetero man douchen en dus ook niet met een lesbische vrouw, dat is voor mij hetzelfde en aangezien ik dat niet van de buitenkant kan zien, kies ik ervoor om gewoon niet openbaar te douchen, ik ga ook niet naar de sauna (ja alleen badpakkendag :p ) ik wil iemand anders ook niet bloot zien (brrrrr)

3. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Doe dat want je slaat echt onzin uit :cool:

4. henkie24

henkie24 Niet meer actief

iemand bloot is brrrrr.

daarom worden we met kleren aan geboren. omfg

5. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Nog 1 vraag @triskele, als jij en je man gemeenschap hebben, vind je zijn lichaam dan ook Brrr? Of hebben jullie gemeenschap met kleding aan?

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Lol:D:D:D:D

7. Triskele

Triskele Niet meer actief

neehoor HEM vind ik prachtig :p maar vele exemplaren in het bloot vind ik echt weerzinwekkend dus zie ik liever niet rondlopen :p vandaar de keuze om dan niet naar de sauna te gaan... en dat zullen mensen misschien ook wel van mijn lichaam vinden dus zal ze sparen ;)

8. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Ben het hier helemaal mee eens.

9. Bri

Bri Niet meer actief

Als regelmatig bezoeker van gemengde sauna's, kan ik mij niets voorstellen bij terughoudendheid t.a.v. douchen met mensen die op mensen van mijn geslacht vallen. Het interesseert mij geen reet of een man of vrouw die naar diezelfde sauna gaat, mij als potentiële sekspartner ziet of niet. Zolang ze maar van me afblijven :)
    Mijn vriend heeft er ook echt geen moeite mee als ik daar in m'n blootje rondloop, tussen allemaal mannen en vrouwen.

Voor pubers kan het wellicht anders liggen, daar steekt schaamte t.a.v. je eigen lichaam sowieso de kop op. Veel pubers laten hun blote lijf helemaal niet graag aan een ander zien, of dat nou een jongen of een meisje is. Prima, iedereen mag dat voor zich bepalen. Maar om nou bewust kinderen te weren omdat anderen zich ongemakkelijk voelen met hen erbij....
    (en ik onderstreep 'voor zich', omdat ik vind dat die puber zelf z'n grenzen mag aangeven. Niet z'n ouders, en al helemaal geen organisatieleiding die dan wel even bepaalt dat er geen homo's mee mogen.)

Wiens probleem is dat eigenlijk, als iemand zich ongemakkelijk voelt in bijzijn van een ander? Laat dan degene die dat niet wil wegblijven. Oftewel: als mensen niet in één tent willen slapen (of onder één douche willen douchen) met een homo, moeten zij maar wegblijven. Niet de homo, die gewoon als ieder ander wil meedoen.

10. Papaver

Papaver Niet meer actief

Hear hear!

11. henkie24

henkie24 Niet meer actief

eens:)

12. Sic

Sic Bekend lid

17 dec 2010
    777
    691
    93
    Precies!

13. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken

Precies!

En daarbij, ik vind het wreed om pubers die toch al lekker met zichzelf in de knoop zitten, omdat ze denken homo te zijn dan maar naar de meisjesdouche te sturen.

We hebben het hier thuis over gehad, dochterlief zei dat ze het wel wist als ze jongen was: lekker zeggen dat je homo bent...dan mag je met meisjes douchen :D:D

Deel Deze Pagina