Suits op RTL5???

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door tupp, 28 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.780
    18.927
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik zat de laatste weken zo lekker naar Suits te kijken op vrijdagavond. Maar afgelopen week kwam er ineens iets anders en ook voor aanstaande vrijdag zie ik geen Suits om de gids. Terwijl 'we' volgens mij pas halverwege een seizoen waren? Iemand enig idee waarom RTL daar ineens weer mee gestopt is?

2. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    geen idee vond het ook al vreemd..
    vind dat er in het weekend al zo weinig leuks op tv is..
    net even op google gekeken maar er is schijnbaar ook nog niet bekent wanneer ze weer verder gaan met uitzenden van s5..
    misschien een berichtje op hun fb achterlaten?

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.780
    18.927
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb geen FB.

Jammer hoor. Het was het eerste sinds maanden dat ik op tv keek. En ook alleen maar omdat ze nu voor liepen op Netflix. Ik denk er steeds vaker aan ons tv-abonnement maar helemaal op te zeggen. Maar mijn man is nog niet zo ver. Voetbal. En voor mezelf zou ik teletekst wel missen. :) Heel old school, haha.

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Oh liepen ze voor op Netflix.. Zuur. Ik keek een tijdje terug en dat waren afleveringen die ik al kende (via Netflix), maar er was dus nu wel een nieuw seizoen de laatste tijd. Nou ja dan wacht ik maar tot Netflix, kan het tenminste zonder reclame en meerdere afleveringen per avond :p

Deel Deze Pagina